خبرگزاری کار ایران

رییس سازمان جهادکشاورزی مازندران:

سیب و پرتقال در مازندران به اندازه کافی وجود دارد

asdasd
کد خبر : ۲۶۱۸۲۸

رییس سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: به اندازه کافی سیب و پرتقال در شهرهای مختلف به ویژه در غرب استان که تقاضا زیاد است، توزیع شد.

به گزارش ایلنا، دلاورحیدرپور در جمع خبرنگاران با بیان اینکه گوشت سفید و گوشت قرمز به اندازه کافی در شهرهای استان توزیع شد، اظهار کرد: در ایام تعطیل کشیک‌های توزیع مواد غذایی درسطح شهرهای استان دایر است و هیچگونه محدودیتی در تامین  گوشت مرغ وجود ندارد.

وی افزود: با توجه به اینکه غرب مازندران به دلیل گردشگر پذیر بودن مسافران زیادی به آن منطقه سفر می‌کنند در تامین گوشت مرغ هیچگونه محدودیتی نداریم.

حیدرپور، در بخشی دیگر از سخنان خود به پرورش ماهیان خاویاری اشاره کرد و گفت: پرورش ماهی درقفس و ماهیان خاویاری از سیاست‌های وزارت جهاد کشاورزی است و باید برای توسعه آن اقدامات جدی صورت گیرد.

رییس سازمان جهاد کشاورزی مازندران با اشاره به  سفر اخیر محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی به مازندران اظهار داشت: دراین سفر از مرکز پرورش ماهیان دریایی در قفس واقع در شهرستان نوشهر، مرکزتکثیر و بازسازی ذخایر آبزیان شهید رجایی ساری و مرکز تکثیر و پرورش ماهیان خاویاری قره برون در چپکرود جویبار بازدید به عمل آمد.

حیدر پور، با اشاره به تاکید وزیر جهاد کشاورزی مبنی بر آزادسازی بچه ماهی‌ها در دریا ها و رودخانه‌ها تصریح کرد: این اقدام موجب می شود تا ذخایر دریایی تقویت و به تولید ماهی و اقتصاد صیادان کمک شایانی شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز