خبرگزاری کار ایران

سرپرست اداره کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گیلان خبرداد:

اعزام بازرسان ستاد صیانت به مراکز خدماتی و اقامتی گیلان

asdasd
کد خبر : ۲۶۱۸۶۷

سرپرست اداره کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گیلان از اعزام بازرسان ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی به مراکز خدماتی و اقامتی این استان خبرداد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از رشت، یونس رنجکش امروز در جریان بازدید از اجرای طرح مذکور اظهار کرد: این بازرسی با هدف ارزیابی نوع خدمات رسانی به گردشگران انجام می‌شود.

وی افزود: بازرسان ستاد صیانت با حضور در مراکز اقامتی و خدماتی استان ازجمله ستادهای اسکان، پایانه‌های مسافربری، هتل‌ها و فروشگاه‌ها نسبت به نوع خدمت به گردشگران نوروزی فعالیت و بازرسی می‌کنند.

سرپرست اداره کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گیلان، هدف از این اقدام را تأمین امنیت عمومی و رضایت‌مندی شهروندان و گردشگران در تعطیلات نوروزی عنوان کرد.

وی ادامه داد: بازرسان بر اساس دستورالعمل‌های صادره از وزارت کشور و با حکم معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان در این مراکز به صورت محسوس و غیرمحسوس حضور یافته و به ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی دولتی و خصوصی و میزان رضایت‌مندی مردم و مهمانان نوروزی از این دستگاه‌ها می‌پردازند.

رنجکش خاطر نشان کرد: این بازرسی‌ها تا نیمه نخست فروردین ماه امسال ادامه دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز