خبرگزاری کار ایران

فرماندار ساری:

64 نانوایی به صورت کشیک در شهرستان ساری فعال هستند

asdasd
کد خبر : ۲۶۱۸۷۳

فرماندار ساری گفت: باید با همدلی و هم زبانی بتوانیم شعاری که از سوی مقام معظم رهبری نامگذاری شده است تحقق بخشیم.

به گزرش ایلنا، جواد واحدی بعداظهر امروز در جلسه ستاد سفر شهرستان ساری که در فرمانداری این شهرستان برگزار شد با بیان  اینکه 13 کمیته در ستاد سفر شهرستان ساری فعال هستند،تصریح کرد:  ستاد سفر این شهرستان از 25 اسفندماه آغاز بکار کرده است و تاکنون 2 میلیون ورودی مسافر به استان داشته‌ایم که 123 هزار و 530 نفر در هتل‌ها، متل‌ها و ... اقامت داشتند.

وی به شعار امسال اشاره کرد و افزود: باید با همدلی و هم زبانی بتوانیم شعاری که از سوی مقام معظم رهبری نامگذاری شده است تحقق بخشیم.

فرماندار ساری با بیان اینکه توافقاتی که در سطح بین الملل انجام می‌شود توافقات سیاسی است افزود: خوشبختانه توافقات فنی بین 5+1 به سرانجام رسیده است.

واحدی ادامه داد: 64 نانوایی به صورت کشیک در سطح شهرستان فعال هستند.

وی اظهار داشت: علی رغم کمبود آب مرکز استان در سال گذشته، امسال تاکنون بجز در رودپی شمالی و جنوبی که دچار مشکل فنی بودند هیچگونه مشکلی از این بابت وجود نداشته و خوشبختانه این مشکل هم حل شده است.

فرماندار ساری ادامه داد: خوشبختانه در محورهای ورودی استان هیچگونه مشکلی وجود ندارد و مسیرهای استان هم عاری از زباله است.

واحدی با بیان اینکه راه دسترسی به چشمه سورت آماده شده است گفت: از 29 اسفندماه تاکنون حدود 2 هزار نفر در ستاد اسکان آموزش پرورش ناحیه یک و یکهزار و 416 نفر در ستاد اسکان ناحیه دو اموزش و پرورش استقرار یافتند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز