خبرگزاری کار ایران

مدیر شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی ناحیه ساری:

توزیع روزانه 2 میلیون و 800 هزار لیتر بنزین از 25 اسفند تاکنون

asdasd
کد خبر : ۲۶۱۹۱۰

مدیر شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی ناحیه ساری گفت: از 25 اسفند تا کنون به طور متوسط، روزانه 2 میلیون 800 هزار لیتر بنزین توزیع شد که نسبت به سال گذشته تغییری نداشت.

به گزارش ایلنا، حسینعلی طالبی صبح امروز در جمع خبرنگاران مستقر در ستاد اجرایی خدمات سفر استان مازندران با بیان اینکه 110 جایگاه پمپ بنزین و 7 جایگاه سی. ان. جی در مازندران وجود دارد اظهار داشت:  از 25 اسفند تا کنون به طور متوسط،  2 میلیون 800 هزار لیتر بنزین توزیع شد که نسبت به سال گذشته تغییری نداشت.

وی افزود: میزان مصرف سی.ان. جی  نسبت به مشابه سال قبل در این مدت 3 درصد افزایش داشت.

مدیر شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی ناحیه ساری از فعال بودن تمام نازل‌های پمپ بنزین و اکیپ‌های گشت و نواحی شهرستان خبر داد و تصریح کرد: تا کنون درباره کمبود گاز و بنزین گزارشی دریافت نشد.

طالبی با بیان اینکه پرداخت هزینه برای سرویس‌های بهداشتی اجباری نیست، گفت: در سال جاری با هماهنگی با بانک ملت  و برطرف کردن مشکلات فنی و ایمنی تعبیه دستگاه‌های پز در جایگاه‌های سوخت افزایش می‌یابد.

وی اظهار داشت: با توجه به مسافر پذیر بودن مازندران تا کنون مشکل خاصی در ارائه خدمات به مسافرین نداشتیم و با توجه به ترافیک سنگین در محورهای مواصلاتی استان، مخزن سوخت به این محورها فرستاده شد.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز