خبرگزاری کار ایران

جوان نخبه لرستانی مورد حمله ارازل و اوباش قرار گرفت

asdasd
کد خبر : ۲۶۱۹۲۵

عضو بنیاد نخبگان پارک علم و فناوری لرستان مورد حمله قرار گرفت و راهی بیمارستان شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، حسین یاری دانشجوی رشته مخابرات دانشگاه پیام نور خرم‌آباد، شب عید در حالی که در خیابان شصت متری به همراه اعضاء خانواده‌اش در حال رفتن به منزل بود، با هجوم افراد ناشناس از ناحیه دست راست مورد اصابت ضربات چاقو قرار گرفت و راهی بیمارستان شد.
 
این جوان افتخارآفرین که دیپلم افتخار از دانشگاه صنعتی شریف‌، مقام اول مسابقات کشوری رباتیک اصفهان‌، مقام هفتم رنکینگ برنامه‌نویسی کشوری، دانشجوی برگزیده اختراعات بازار در مسابقات جهانی در اهواز، شکستن رکورد دانشگاه پنسیلوانا آمریکا در ساخت رباط پرنده‌، ثبت 12 اختراع دارای تاییدیه علمی از پارک علم و فناوری‌، تنها گوشه‌ای از توانمندی‌های او به شمار می‌روند، به طور وحشیانه‌ای در شب عید نوروز توسط ارازل و اوباش مجروح و زیر تیغ جراحی رفت.
 
یاری به علت شدت جراحات وارده به بیمارستان شهدای عشایر منتقل و بستری می‌شود که به علت نبود امکانات لازم، مجدداً او را به بیمارستان شهید رحیمی انتقال داده و به مدت 4 ساعت تحت عمل جراحی قرا می‌دهند. وی هم‌اکنون در بخش جراحی مردان این بیمارستان بستری است حال عمومی‌اش رضایت‌بخش می‌باشد.

با توجه به این که برنامه‌نویسی برای اختراعات از جمله کارهای مهم و ضروری حسین یاری می‌باشد، هم اکنون که تحت عمل جراحی قرار گرفته و ممکن است رگ‌ها و عصب‌های دست وی دچار پارگی شده باشند، ماه‌ها طول می‌کشد تا دست او به حالت گذشته برگردد و طبعاً این جوان شاید تا یک سال از برنامه‌نویسی و بحث اختراعات به دور بماند که جای بسی تاسف است.

انتظار می‌رود مسوولان بیمارستان و پزشکان محترم در این خصوص نهایت تلاش خود را به کار گرفته تا این جوان همچون گذشته بتواند به استان خود خدمت کند. البته ظرف روزهای گذشته تعدادی از مسوولان شهرستان و استان طی ملاقات با حسین یاری، توصیه‌های لازم جهت مداوای وی به مسوولان بیمارستان داشتند.

خانواده یاری از اقدامات و تلاش‌های پزشکان و پرستان و نیروههای حراست و خدمات بیمارستان شهید رحیمی در جهت بهبود حال حسین یاری تشکر ویژه نمودند.
 
طبق آخرین گزارشات واصله یک نفر از سه فرد مهاجم دستگیر و تحقیقات توسط پلیس نیروی انتظامی جهت دستگیری سایر مجرمین ادامه دارد.
 
امید است با تلاشهای خستگی‌ناپذیر سبزپوشان نیروی انتظامی و نیز برخورد قاطعانه دستگاه قضایی با این قبیل افراد، فضای جامعه بیش از گذشته برای ارازل و اوباش ناامن شده و آنان به سزای اعمال ناشایست‌شان برسند.
 
 
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز