خبرگزاری کار ایران

دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر آموزش‌ و پرورش لرستان

ظرفیت مدارس لرستان برای اسکان مسافران نوروزی ۲۰ درصد افزایش یافت

asdasd
کد خبر : ۲۶۱۹۳۰

دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر آموزش‌ و پرورش لرستان گفت: ظرفیت مراکز اسکان مسافران نوروزی در مدارس لرستان در سال جدید ۲۰ درصد افزایش یافت.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم‌آباد، به نقل از روابط عمومی آموزش‌وپرورش لرستان، نادر ساکی در هشتمین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر آموزش‌وپرورش لرستان به ارتقاء 20 درصدی ظرفیت مراکز اسکان مسافران نوروزی در سال جدید اشاره کرد اظهار داشت: تجهیز و آماده‌سازی 180 آموزشگاه در 10 شهرستان استان در قالب 1800 اتاق ظرفیتی است که آموزش‌وپرورش لرستان برای پذیرش و اسکان 120 هزار مسافر نوروزی در این تعطیلات فراهم کرده است.

وی افزود: از تمام ظرفیت‌های موجود استفاده‌شده است تا امکانات موردنیاز مسافران نوروزی تهیه شود.

دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر آموزش‌وپرورش لرستان به تلاش 450 نفر از عوامل اجرایی ستاد اجرایی خدمات سفر آموزش‌وپرورش لرستان اشاره کرد و گفت: بیش از 3 ماه است که کار برنامه‌ریزی و هماهنگی ستاد شروع‌شده و تلاش می‌شود تا بامطالعه و رصد کردن موانع و کاستی‌ها، شرایط قابل قبولی برای مهمانان نوروزی فراهم شود.

وی به بازدید نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان و استاندار لرستان از ستادهای اجرایی خدمات سفر اشاره و عنوان کرد: حمایت، مساعدت و همکاری این عزیزان در توسعه خدمات رفاهی مراکز اسکان تأثیرگذار بوده است.

ساکی خواستار برخورد حسنه و نیک عوامل اجرایی با مسافران نوروزی شد و بیان کرد: عوامل اجرایی معرف و نماد فرهنگ، ادب و اندیشه لرستان هستند و باید تلاش کنند تا با سعه‌صدر و متانت خاطره‌ی خوشی از اقامت در لرستان را برای مسافران نوروزی رقم زنند.

وی به رتبه دهم لرستان در مدت 3 روز فعالیت ستادهای اجرایی خدمات سفر اشاره کرد و گفت: در بحث پذیرش و اسکان مسافران نوروزی لرستان تاکنون توانسته جایگاه دهم کشوری را کسب کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز