خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران خبر داد :

ارائه خدمات به بیش از 105 هزار مسافر نوروزی از ابتدای تعطیلات تاکنون

asdasd
کد خبر : ۲۶۱۹۳۲

ارائه خدمات امدادی لازم به یک‌هزار و 743 مصدوم، ارائه خدمات درمان سرپایی به یک‌هزار و 701 نفر، اسکان اضطراری 298 نفر و انتقال 42 مصدوم به مراکز درمانی از دیگر خدمات نجاتگران هلال احمر استان بوده است.

به گزارش ایلنا، به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر مازندران، مهدی ولی‌پور در بازدید از پست ایمنی و سلامت مسافران نوروزی مرحوم ساداتی میان‌دورود با گرامیداشت یاد و خاطره مرحوم حجت‌الاسلام سید رسول ساداتی جانشین فقید نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان، گفت: مرحوم ساداتی از اعضای مخلص و بسیار تاثیرگذار جمعیت هلال احمر استان بود که منشا خدمات بسیاری برای این جمعیت بود.

وی افزود: از تأکیدات مستمر ایشان رعایت اخلاق و تواضع در خدمت به همنوعان بود که این مهم یک ضرورت و اصل در فعالیت‌های جمعیت هلال احمر به شمار می‌رود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران با اشاره به پوشش امدادی 176 حادثه از آغاز طرح نوروزی هلال احمر استان، اظهار داشت: ارائه خدمات امدادی لازم به 48 سانحه جاده‌ای، دو حادثه کوهستان، 19 فقره حوادث متفرقه و 107 فقره فوریت‌های امدادی مراجعان به پایگاه‌های امدادی از جمله خدمات ارائه شده امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر استان بوده است.

وی خاطر نشان کرد: ارائه خدمات امدادی لازم به یک‌هزار و 743 مصدوم، ارائه خدمات درمان سرپایی به یک‌هزار و 701 نفر، اسکان اضطراری 298 نفر و انتقال 42 مصدوم به مراکز درمانی از دیگر خدمات نجاتگران هلال احمر استان بوده است.

ولی‌پور تصریح کرد: در این عملیات‌ها یک‌هزار و 128 نفر در قالب 308 تیم امدادی با به‌کارگیری 78 دستگاه آمبولانس و خودروی امدادی مشارکت داشتند.

وی ادامه داد: در طرح ایمنی و سلامت مسافران نوروزی نیز تاکنون 105 هزار و 772 نفر از مسافران با مراجعه به پست‌ها خدمات لازم را دریافت کردند.

ولی پور افزود:  یک‌هزار 36 نفر با مراجعه به ایستگاه‌های سلامت، یک‌هزار و 489 نفر با مراجعه به خیمه‌های نماز، یک‌هزار و 246 نفر با مراجعه به فضای دوستدار کودک و 326 نفر با مراجعه به ایستگاه‌های طرح داوطلب‌یار خدمات مورد نیاز را دریافت کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران اظهار کرد: تاکنون بیش از 107 بسته فرهنگی و بروشور اطلاع‌رسانی بین مسافران نوروزی توزیع شد.

وی در پایان گفت: 638 نفر عضو جوان و 56 نفر عضو داوطلب برای ارائه خدمات در پست‌های ایمنی و سلامت مشارکت داشتند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز