خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان:

پیام نوروزی مقام معظم رهبری به‌ عنوان یک راهبرد ملی مدنظر همگان قرار گیرد

asdasd
کد خبر : ۲۶۱۹۳۳

حجت‌الاسلام مهدوی گفت: بی‌شک دولتی که همدلی و اعتماد مردم را داشته باشد می‌تواند مقتدرانه و با دل‌گرمی هر چه بیشتر از حقوق ملت در عرصه‌های مختلف دفاع ‌کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، حجت‌الاسلام سعید مهدوی‌امین در جمع خبرنگاران با اشاره به پیام نوروزی مقام معظم رهبری، گفت: رهبر معظم انقلاب هر سال با اشراف و نظارت کامل بر نیازمندی‌های کشور اقدام به نام‌گذاری سال‌ها می‌کنند و باید آن‌چه مقام معظم رهبری به‌عنوان شعار سال مشخص می‌کنند به‌عنوان یک راهبرد ملی مدنظر همگان قرار گیرد

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان گفت: هرچه بین ملت و دولت همکاری و همدلی بیشتری باشد، پله‌‌های پیشرفت در همه عرصه‌ها بهتر طی خواهد شد.

وی افزود: همکاری‌های صمیمانه، همیاری و اعتماد روزافزون میان ملّت و دولت یقیناً همه‌ آن‌چه را که جزو آرزوهای ملت فهیم ایران است را دست‌ یافتنی خواهد کرد و هرچه بین ملت و دولت همکاری و همدلی بیشتری باشد، پله‌‌های پیشرفت در همه عرصه‌ها بهتر طی خواهد شد.

حجت‌الاسلام مهدوی در ادامه اظهار کرد: بی‌شک دولتی که همدلی و اعتماد مردم را داشته باشد می‌تواند مقتدرانه و با دل‌گرمی هر چه بیشتر از حقوق  ملت در عرصه‌های مختلف دفاع ‌کند و نیز ملتی که تلاش خالصانه دولت‌مردان خود را ببیند، یک صدا و متحد حامی و پشتیبان دولت خواهد بود و در نتیجه رعایت حقوق متقابل دولت و ملت ضامن سعادت و پیشرفت کشور خواهد شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان در پایان با اشاره به تقارن آغاز سال جدید با دهه دوم فاطمیه، خاطرنشان کرد: مردم فهیم کشور ما به فرموده مقام معظم رهبری، اقتضائات این ایام را رعایت خواهند کرد و با حضور در محافل و مجالس فاطمی،‌ سال جدید را با عمل به سیره زندگانی اهل‌بیت(ع)، خصوصاً زندگانی بانوی بزرگ اسلام آغاز خواهند کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز