خبرگزاری کار ایران

استاندار گیلان خبرداد:

رشد 4درصدی اقامت مسافران نوروزی در گیلان

asdasd
کد خبر : ۲۶۱۹۴۶

استاندار گیلان از رشد چهار درصدی اقامت مسافران و گردشگران نوروزی از نوروز جاری تاکنون در این استان خبرداد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از رشت،  محمد علی نجفی عصر امروز در جریان بازدید از  محل ستاد اجرایی هماهنگی خدمات سفر گیلان اظهار کرد: مسئولان ستاد اجرایی خدمات سفر گیلان باید امسال با رویکرد دولت و ملت، همدلی و همزبانی در راستای خدمت به مردم گام بردارند.

وی، فراهم کردن فضای مناسب و ارائه خدمات جهت حضور مسافران در استان را رسالت مدیران دانست و افزود: حضور مسافر سبب بهبود فضای اشتغال و اقتصاد مردم گیلان می شود.

استاندار گیلان با قدردانی از حضور مستمر مدیران جهت ارائه خدمات هر چه بهتر به مسافران تصریح کرد: گیلان دارای مردمانی مهمان نواز و با اخلاق است.

وی ادامه داد: باید فضایی را فراهم کرد تا هنگامی که مسافران وارد گیلان می شوند تمامی امکانات این استان را در خدمت خود بیابند.

نجفی از ورود 34 میلیون مسافربه گیلان در سال گذشته خبر داد و افزود : باید به گیلان با این حجم مسافر و گردشگرتوجه ویژه ای شود.

وی تاکید کرد: نباید سرانه گیلان به مانند دیگر استان‌هایی که گردشگر ندارند ارزیابی شود.

استاندار گیلان با بیان اینکه فضای اقتصادی و اشتغال پویای گیلان باید با رشد امکانات اقامتی منطبق شود، خاطر نشان کرد: این امر باید با برنامه ریزی مدون انجام شود.

وی از رشد چهار درصدی اقامت مسافران درگیلان از نوروز جاری تاکنون خبر داد و گفت: در روزهای آینده شاهد حجم بیشتری از مسافران به گیلان خواهیم بود.

نجفی، 4 خطه کردن حد فاصل رودبار به منجیل، اجرای تقاطع هم سطح پونل و افتتاح  900 متر از باقی مانده آزد راه قزوین – رشت را در کاهش حجم ترافیک گیلان موثر دانست .

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز