خبرگزاری کار ایران

استاندار البرز خبر داد:

استان البرز، رکورددار ترددهای جاده‌ای کشور

asdasd
کد خبر : ۲۶۲۲۶۳

استاندار البرز با اعلام تردد بیش از 13 میلیونی مسافران نوروزی از محورهای مواصلاتی این استان، در دور اول سفرها گفت: استان البرز تا کنون رکود بالاترین حجم تردد مسافران نوروزی را در کشور از آن خود ساخته است.

به گزارش ایلنا در کرج، حمید طهایی با اعلام این خبر افزود: براساس آمار بدست آمده از مرکز مدیریت راه‌های استان البرز، از 25 اسفند لغایت 5 فروردین ماه، کل ترددها از محورهای منتهی به استان البرز 13 میلیون و 604 هزار و 951 مورد گزارش شده است.

وی با بیان اینکه البرز تا به اکنون رکورد ترددها در کشور را شکسته است با مقایسه آمار استان‌های رقیب در ترددهای نوروزی افزود: بعد ازاستان البرز، تهران با 13 میلیون و 212 هزار و 624 تردد در رتبه دوم، مازندران با 11 میلیون و 497 هزار و 750 در رتبه سوم و استان قم با 7 میلیون و 363 هزار و 884 تردد در رتبه چهارم قرار گرفته است.

نماینده عالی دولت در استان البرز بیان کرد: آمار اعلام شده مربوط به دور اول سفرهای نوروزی است و قطع به یقین با آغاز دور دوم سفرها، اطلاعات مذکور تغییر خواهد یافت.

استاندار البرز در ادامه با بیان اینکه در این بازه زمانی شاهد 124 میلیون و 399 هزار و 428 تردد در سطح کشور نیز بوده‌ایم، تصریح کرد: قرارگیری استان البرز در کریدورشمالی و راه‌های مواصلاتی بیش از 13 استان کشور، موقعیت ویژه‌ای را برای این استان ایجاد کرده است و در حال حاضر این استان 18 درصد بار ترافیکی کشور را نیز بر عهده دارد؛ همین امر نگاه ویژه مسئولان کشور را در بهبود وضعیت راه‌های استانِ رکورددار در ثبت آمار ترددها می‌طلبد.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز