خبرگزاری کار ایران

امام جمعه موقت رشت:

12فروردین سالروز رفراندوم ملت ایران است

asdasd
کد خبر : ۲۶۲۲۷۷

امام جمعه موقت رشت گفت: 12 فروردین ماه سال 58 سالروز رفراندوم بزرگ ملت ایران در استقبال از اسلام است.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از رشت، حجت‌الاسلام احمد عبدالله‌زاده پاشاکی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با گرامی‌داشت نوروز و 12 فروردین امسال اظهار کرد: دوازدهم فروردین ماه نخستین روز از حکومت اسلامی در ایران به فرموده امام راحل است.

وی 12 فروردین ماه سال 58 را رفراندوم بزرگ ملت ایران در استقبال از اسلام دانست وگفت: 12 فروردین روز ظهور شخصیت واقعی ملت ایران و روز تثبیت انقلاب اسلامی است.

امام جمعه موقت رشت با بیان اینکه در جمهوری اسلامی میزان رای ملت است، تصریح کرد: ملاک در جمهوری اسلامی ارزش‌های اسلامی است.

وی، جمهوری اسلامی ایران را برگرفته از شعائر دینی و اقبال مردمی عنوان کرد .

عبدالله‌زاده پاشاکی افزود: ولی فقیه در راس نظام اسلامی بوده و امامت امت را به عهده دارد و این بزرگ‌ترین دستاورد جمهوری اسلامی ایران محسوب می‌شود.

وی به 13 فروردین و روز طبیعت اشاره کرد و یادآور شد: نامگذاری روز 13 فروردین ماه به دلیل بهره‌مندی مردم از طبیعت است و در این روز باید از رفتار خلاف شئون اسلامی جلوگیری شود.

امام جمعه موقت رشت با اشاره به جنایت آل سعود در منطقه اظهار کرد: عربستان سعودی جنگ نیابتی از طرف آمریکا و رژیم صهیونیستی در منطقه را آغاز کرده است.

وی به حمله عربستان سعودی به یمن اشاره کرد و افزود: عربستان در حمله به یمن از سرنوشت صدام عبرت بگیرد و آمریکا با حمله به عراق صدام را سرنگون کرد.

عبدالله‌زاده پاشاکی رابطه مردم با حکومت در نظام اسلامی را پدر و فرزندی خواند و بیان کرد: دولت به لحاظ عاطفی، توجه به معیشت و فرهنگ مردم باید دقت داشته باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز