خبرگزاری کار ایران

از ابتدای تعطیلات نوروزی تاکنون؛

بزرگ‌نیا: بیش از 4 هزار مواد غذایی فاسد شدنی در مازندران کشف و معدوم شدند

asdasd
کد خبر : ۲۶۲۲۸۴

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران گفت: از ابتدای تعطیلات تاکنون، 4 هزار و 402 کیلوگرم مواد غذایی فاسد کشف و معدوم سازی شده است.

به گزارش ایلنا، دلاور بزرگ‌نیا بعد از ظهر امروز با حضور در ستاد اجرایی خدمات سفر در جمع خبرنگاران با بیان اینکه 4 میلیون و 883 هزار و 202 گردشگر در مازندران طی 9 روز اخیر مقیم شدند اظهار داشت: با توجه به مساعد شدن شرایط جوی پیش بینی می‌شود اقامت در استان افزایش یابد.

وی افزود: تعداد بازدیدهای انجام شده از واحدهای اقامتی، پذیرایی، آژانس های مسافرتی، صنوف مختلف عرضه مواد غذایی، مراکز بهداشتی و درمانی و حمل و نقل دو هزار و 932 مورد و تعداد تشویق از تاسیسات گردشگری، اقامتی، پذیرایی، دفاتر خدمات مسافرتی و صنوف عرضه مواد غذایی 77 مورد و تعداد تذکر و اخطار کتبی 140 مورد گزارش شده است.

بزرگ نیا نظارت بر مراکز تهیه و توزیع اماکن عمومی را 5 هزار و 811 مورد عنوان کرد و تصریح کرد: 4 هزار و 402 کیلوگرم مواد غذایی فاسد کشف و معدوم سازی شده است.

وی، تعداد فوت شدگان ناشی از تصادفات در مازندران را 14 مورد، تصادفی پذیرفته شده در مراکز درمانی و اورژانس 115 را 797 مورد و تعداد ماموریت‌های تصادفی و غیر تصادفی اورژانس را 3 هزار و 39 مورد عنوان کرد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به تعداد بازدیدکنندگان از موزه‌های استان اشاره کرد و گفت: 68 هزار و 401 مورد بازدید از موزه ها و 160 هزار و 270 مورد از اماکن تاریخی و فرهنگی انجام شد.

وی، تعداد گشت‌های انتظامی، راهور، پلیس راه و همیاران پلیس را 21 هزار و 704 مورد عنوان کرد و ادامه داد: تعداد گشت‌های کنترلی و نظارتی استان و شهرستان‌ها را 272 مورد دانست.

 بزرگ نیا با بیان اینکه هلال احمر مازندران با 238 مورد عملیات امداد و نجات در سطح استان مستقر است، تصریح کرد: تعداد مراجعات سرپایی به پایگاه‌های هلال احمر 2 هزار و 793 مورد و تعداد  مجروحین تصادفات امداد رسانی شده توسط هلال احمر 2 هزار و 868 مورد بوده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران تعداد گردشگران و بازدید کنندگان از روستاهای استان را 553 هزار و 934 مورد و تعداد گردشگران اقامت‌گزین در روستاهای را 799 هزار و 310 مورد برشمرد.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز