خبرگزاری کار ایران

فرماندار فومن خبرداد:

بازدید بیش از 55 هزار نفر از مناطق گردشگرپذیر فومن

asdasd
کد خبر : ۲۶۲۲۸۸

فرماندار فومن از بازدید حدود 55 هزار و 49 نفر گردشگر و مسافر نوروزی از شهر تاریخی ماسوله و قلعه‌رودخان از ابتدای امسال تاکنون خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از فومن، میرشمس مومنی‌زاده امروز در جریان بازدید از فعالیت ستاد اجرایی این شهرستان اظهار کرد: فومن ظرفیت بالقوه‌ای در جذب گردشگر دارد.

وی با بیان اینکه گردشگران و مسافران زیادی در ایام نوروز از تمام نقاط مختلف کشور از شهر توریستی فومن بازدید می‌کنند، گفت: ما مسئول خدمات رسانی، رفاه و امنیت اسکان آنها هستیم.

فرماندار فومن با تصریح بر اینکه هدف مدیران اجرایی این شهر رضایت حداکثری گردشگران است، افزود: اداره‌هایی که در انجام وظایف محوله خود کوتاهی کنند تذکرات لازم داده می‌شود.

وی یاد آور شد: هلال احمر، شبکه بهداشت و پلیس راهور عملکرد قابل توجهی را از خود در ایام نوروز برجای گذاشته‌اند.

مومنی‌زاده با تاکید بر ارائه خدمات مناسب به گردشگران خاطرنشان کرد: مدیران بانک‌های فومن، خودپردازها را برای رفاه حال مسافران و شهروندان آماده به‌کار نگه دارند.

وی مسئولان شهرفومن را خادمان مردم خواند و یادآور شد: تمام دستگاه‌ها با همکاری و حضور خود به میهمانان خدمات‌رسانی می‌کنند و برای برطرف شدن کمبودها در صحنه حاضر هستند.

این مسئول با اشاره به اینکه اطلاع رسانی به گردشگران باید به صورت دقیق و مناسب صورت گیرد، خاطرنشان کرد: تکریم گردشگران و مهمانان وظیفه ذاتی و اخلاقی ما است.

وی با بیان اینکه 12 و 13و 14 فروردین جاری جاده‌های گردشگری فومن به ویژه در محورهای ماسوله و قلعه‌رودخان با ترافیک زیادی مواجه می‌شوند، تصریح کرد: شهرداران، بخشداران و دستگاه‌های اجرایی، اداری و خدماتی در این ایام در آماده‌باش کامل باشند.

مومنی زاده، نظارت بر بازار نرخ‌ها را از وظایف اداره‌های صنعت و معدن و تجارت و تعزیرات حکومتی برشمرد و گفت: با تنظیم بازار زمینه خرید راحت برای گردشگران فراهم شده است

وی از اقامت 75 هزار و 338 نفر مسافر و گردشگران نوروزی در فومن خبر داد و متذکر شد: در نوروز جاری تاکنون 55 هزار و 49 نفر نفر از شهر تاریخی ماسوله و قلعه‌رودخان بازدید کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز