خبرگزاری کار ایران

امام جمعه کاشان:

همدلی دولت و ملت، عزت و اقتدار را به همراه دارد

asdasd
کد خبر : ۲۶۲۲۹۰

نماینده ولی‌فقیه در کاشان، با اشاره به نامگذاری امسال به دولت و ملت، همدلی و هم‌زبانی از سوی مقام معظم رهبری گفت: اگر بخواهیم در هیاهو و جنگ‌های منطقه خود را حفظ کرده و با عزت و اقتدار به مسیرمان ادامه دهیم تنها راز و رمزش همدلی دولت و ملت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا در کاشان، آیت‌الله عبدالنبی نمازی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه این شهرستان اظهار کرد: در هر نظام سیاسی دو رکن اساسی و اصلی که شامل حاکمیت و دولت‌مردان و نیز ملت‌ها  و مردم است وجود دارد که اگر این دو رکن حامی، پشتیبان و هماهنگ با یکدیگر باشند هیچ تهدیدی از داخل و خارج مردم را تهدید نمی‌کند.

امام جمعه کاشان همچنین در ادامه به فرمایشات مقام معظم‌ رهبری در آغاز سال نو و نیز پاسخ معظم‌له به ادعاهای اوباما اشاره و فرازهایی از بیانات ایشان را در خصوص شعار سال جدید بیان کرد.

نمازی در ادامه با اشاره به پیام اوباما به مناسبت عید نوروز کفت: در حالی رئیس جمهور آمریکا از آرزوی خود برای به نتیجه رسیدن موضوع هسته‌ای ایران از طریق مذاکره و راه حل دیپلماتیک سخن می‌گوید که 11 سال است ایالات متحده و متحدانش در روند مذاکرات مشکل ایجاد کرده‌اند و در مقابل حقوق قانونی و بین‌الملل ایران، مدعی بی‌اعتمادی به جمهوری اسلامی هستند.

وی با بیان اینکه آمریکایی‌ها خود را آقا و شهروند در جه نخست جهان و دیگر ملت‌ها را شهروند درجه پایین‌تر می‌‌پندارند  بیان داشت: چه کسی این عناوین را به کشوری که جنایت‌ها و نسل‌کشی‌های متعدد را مرتکب شده داده است.

نماینده ولی‌فقیه در کاشان در بخش دیگری از خطبه‌ها با اشاره به بمباران اخیر مناطق مسکونی در صنعا توسط هواپیماهای  عربستان سعودی، برخی کشورهای عربی و رژیم صهیونیستی بیان داشت: در این حمله که با تعداد زیادی شهید و مجروح به جای گذاشته است بسیاری از آسیب‌دیدگان را زنان و کودکان تشکیل می‌دهند.

وی با یادآوری نقش‌آفرینی مستقیم آمریکا در این تهاجم و انتقاد از رفتار کشورهای عربی در این خصوص تصریح کرد: کشورهای عربی برای مقابله با انقلاب ملت یمن تصمیم دارند نیروی نظامی مشترک عربی غربی تشکیل دهند.

نمازی همچنین موفقیت‌های ارتش‌های سوریه و عراق در مواجهه با تروریست‌های دعش را به فال نیک گرفت و آن را نشانکر وعده تخلف‌ناپذیر الهی دانست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز