خبرگزاری کار ایران

رییس هیات بازرسی ستاد اجرایی خدمات سفر کشور :

۱۱ وزیر عضو ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی، مشکلات را برطرف می‌کنند

asdasd
کد خبر : ۲۶۲۳۵۸

رییس هیات بازرسی ستاد اجرایی خدمات سفر کشور، با بیان اینکه کاستی‌های گردشگران نوروزی با دخالت مستقیم ۱۱ وزیر عضو ستاد تسهیلات سفر نوروزی حل و فصل می‌شود، گفت: تا کنون از ۲۰ شهر گردشگر پذیر کشور بازدید میدانی شده است.

به گزارش ایلنا، محمدرضا حبیب‌زاده، پیش از ظهر امروز در بازدید از ستاد اجرایی خدمات سفر در جمع خبرنگاران با بیان اینکه ۱۱ وزارتخانه در کشور درگیر برنامه‌های ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی کشور هستند اظهار داشت: این ستاد از ۲۷اسفند ۹۳ شروع به کار کرده است.

حبیب‌زاده به ماموریت خویش اشاره و تصریح کرد: خدماتی که دستگاه‌های اجرایی مرتبط با ستاد به گردشگران و توریست‌ها ارائه می‌دهند ارزیابی می‌شود تا در ‌‌نهایت مشخص شود که چه کارهایی در ستاد استان‌ها انجام شد.

وی، خاطرنشان کرد: تاکنون ازستاد تسهیلات نوروزی ۱۱ استان کشور بازدید بعمل آمد و خوشبختانه جز موارد خاص، مشکلی وجود ندارد.

رییس هیات ویژه بازرسی از مراکز و سازمانهای ارائه دهنده خدمات تسهیلات سفرهای نوروزی اظهار داشت: بازرسی‌ها در قالب بازدید از هتل‌ها، متل‌ها، ترمینال‌ها، مراکز اقامتی، بیمارستان‌ها، جایگاه سوخت وغیره انجام می‌شود و با نظر سنجی از مردم به نحوه ارائه خدمات پی خواهیم برد.

وی به تهیه بروشور و نقشه توسط ستاد‌های نوروزی استان با همکاری کمیته‌های مرتبط اشاره کرد و گفت: این کار به مسافران و گردشگران نوروزی کمک می‌کند تا بتوانند از محل‌های ارائه خدمت و مناطق دیدنی مطلع شوند.

حبیب‌زاده ادامه داد: تاکنون بازرسی‌هایی در بخش ارزاق عمومی از میدان تره بار انجام شد تا بدانیم نسبت به سال گذشته چقدر افزایش قیمت داشته‌ایم.

وی با بیان اینکه تمام بازرسی‌ها بصورت سرزده انجام می‌شود افزود: اگر نقص مشکلی طی بازرسی‌ها رویت شود‌‌ همان لحظه به ستاد کشور انعکاس داده می‌شود تا به رفع آن مشکل بیانجامد.

حبیب‌زاده به سوانح در استانهای مرزی اشاره کرد و گفت: بدلیل بارندگی، برف سنگین و مشکلات جاده‌ای در استانهای غربی با مشکل کمبود آمبولانس جاده‌ای مواجه بودند که طی تماس با وزیر کشور این مشکل برطرف شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز