خبرگزاری کار ایران

مدیر‌کل آموزش‌ و‌ پرورش لرستان:

افزایش 40درصدی میهمانان نوروزی به لرستان نسبت به سال گدشته

asdasd
کد خبر : ۲۶۲۴۲۹

مدیر‌کل آموزش‌و‌پرورش لرستان گفت: امسال آمار میهمانان نوروزی لرستان ۴۰ درصد رشد داشته و آمار اقامت و ماندگاری مسافران نوروزی در لرستان نیز در مقایسه با سال گذشته تقریباً دو برابر شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا  از خرم‌آباد، به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش‌و‌پرورش لرستان،گودرز کریمی‌فر اظهار داشت: در روز هفتم فروردین، شش هزار و 840 مسافر در قالب دو هزار و 170 خانوار در ستادهای اسکان استان لرستان پذیرش شدند.

وی با اشاره به این‌که 450 نفر در ستادهای اجرایی خدمات سفر آموزش‌و‌پرورش، به‌طور شبانه‌روز مشغول ارائه خدمات به مسافران نوروزی هستند، افزود: تأمین امکانات رفاهی برای میهمانان نوروزی، مهم‌ترین هدف و اولویت کاری ماست که در این راستا تمام ظرفیت و توانمندی‌ها را به‌کار می‌گیریم.

مدیرکل آموزش‌ و‌ پرورش لرستان با اشاره به رشد 40 درصدی آمار میهمانان نوروزی در مقایسه با سال گذشته، عنوان کرد:  آمار اقامت و ماندگاری مسافران نوروزی در لرستان نیز در مقایسه با سال گذشته تقریباً دو برابر شده است.

وی با اشاره به لزوم نظارت مستمر بر ستادها و مراکز اسکان مسافران نوروزی در لرستان، تصریح کرد: از طرف کارشناسان اداره کل آموزش‌و‌پرورش لرستان، به‌طور محسوس و نامحسوس، نحوه خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی ارزیابی می‌شود و خوشبختانه تاکنون مورد خاصی در مورد نقض مقررات مشاهده نشده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز