خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل سد و نیروگاه کرخه خبر داد:

بازدید ۱۷ هزار مسافر نوروزی از سد کرخه اندیمشک

asdasd
کد خبر : ۲۶۲۴۸۲

مدیرعامل سد و نیروگاه کرخه از بازدید بیش از ۱۷ هزار نفر از مسافران نوروزی از این سد و تأسیسات آن خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، فریدون صالحی‌فر اظهار کرد: از تاریخ دوم فروردین تاکنون ۱۷ هزار و ۶۷۱ نفر از مسافران نوروزی و کاروان‌های راهیان نور از این سد و تاسیسات آن بازدید کردند.

وی افزود: این تعداد مسافر نوروزی و راهیان نور با ۳ هزار و ۸۹۷ خودرو شخصی و بیش از ۴۰ دستگاه اتوبوس و مینی‌بوس از مناطق مختلف این سد بازدید کردند.‏

مدیرعامل سد و نیروگاه کرخه اضافه کرد: ۷۰ نفر از کارکنان سد، کار خدمت‌رسانی به کاروان‌های راهیان نور و مسافران نوروزی را به عهده دارند و مسافران در صورت داشتن وسیله نقلیه شخصی می‌توانند با خودرو از این سد بازدید کنند.

صالحی‌فر خاطرنشان کرد: تمهیدات لازم برای میزبانی شایسته و ارائه توضیحات فنی برای مسافران انجام شده است و کارشناسان، تاریخچه سد و نیروگاه کرخه را برای مسافران و کاروان‌ها بیان می‌کنند.

بر اساس برنامه زمان‌بندی شده، سد و نیروگاه کرخه تا پایان روز ۱۲ فروردین آماده بازدید مسافران نوروزی و کاروان‌های راهیان نور است.

 سد و نیروگاه کرخه با سه هزار و ۳۰ متر طول تاج در ۲۱ کیلومتری شمال غربی اندیمشک، بزرگ‌ترین سد تاریخ ایران و نخستین سد بزرگ کشور با طراحی و اجرای ایرانی است که با داشتن دریاچه‌ای به طول ۱۶۰ کیلومتر مربع یکی از جاذبه‌های گردشگری استان خوزستان و کشور به شمار می‌رود.

ذوالفقار شریعت
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز