خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری خبر داد:

استفاده ۱۵ هزار مسافر نوروزی از طرح بهار فاطمی

asdasd
کد خبر : ۲۶۲۵۱۳

مدیرعامل سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری شیرازگفت: در راستای اجرای طرح بهار فاطمی از ابتدای شروع تعطیلات نوروزی تا روز هشتم فروردین، ۱۵هزار نفر ازخدمات ایستگاه‌های فرهنگی اجتماعی در کمپ‌های نوروزی استفاده کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار ایلنا ازشیراز، حجت الاسلام والمسلمین علی سقاچی صبح امروز یکشنبه درحاشیه بازدید از کمپ باغ جنت شیراز بابیان این مطلب افزود: اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، آموزشی، مذهبی، ورزشی و مشاوره‌ای از جمله خدمات ارائه شده به خانواده‌ها در کمپ‌های نوروزی است.

وی اضافه کرد: شناساندن امامزادگان عظیم الشأن، ترویج سبک زندگی اسلامی ایرانی با حضور روحانیون و فراهم نمودن تسهیلات لازم جهت جذب مردم به خصوص نوجوانان و جوانان به منظور افزایش سطح معرفتی مسافرین و ارائه آموزش‌های شهروندی از جمله اهداف اجرای طرح بهار فاطمی است.

مدیرعامل سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری شیراز با اعلام اینکه یکی از مؤلفه‌های سفر پرداختن به تفریحات سالم است افزود: در همین راستا فعالیتهای ورزشی در قالب اجرای بازیهای بومی و محلی با رویکرد آموزش فرهنگ شهروندی به ویژه نکات مورد نیاز در سفر با حضور مربیان به کودکان آموزش داده می‌شود.

وی تصریح کرد: غرفه‌های کودک و مشاوره در چند روز گذشته با استقبال بسیار گسترده اقشار مختلف مردم، کودکان و نوجوانان روبرو شده است.

سقاچی اظهار داشت: همدلی و همزبانی از مولفه‌های اصلی در کارکردهای اجتماعی است و سازمان فرهنگی اجتماعی در سال ۹۴ با این رویکرد در جهت تحقق اهداف اجتماعی خود در جامعه گام بر می‌دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز