خبرگزاری کار ایران

۱۰ و ۱۱ فروردین ماه جاری؛

کنسرت موسیقی گیلانی ناصر وحدتی در رشت برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۶۲۵۶۸

کنسرت موسیقی گیلکی ناصر وحدتی خواننده شرق گیلانی در روزهای 10 و 11 فروردین به مناسبت فرارسیدن نوروز 94 در رشت برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، کنسرت مذکور به همت موسسه فرهنگی و هنری چشم انداز فردا 10 فروردین جاری و با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهر رشت و به تهیه کنندگی پورنقدی برگزار خواهد شد.

کنسرت ناصر وحدتی، ساعت 21 روزهای 10و 11 فروردین ماه جاری در سالن شهید انصاری مجتمع فرهنگی و هنری خاتم الانبیاء (ص) رشت برگزار خواهد شد.

علاقه‌مندان جهت تهیه بلیط می‌توانند به ویدئوکلوپ سناتور، کتابفروشی های شهر قلم و دیبا و یا آموزشگاه چشم انداز فردا مراجعه و یا آن را به صورت اینترنتی از سایت ایران کنسرت خریداری کنند.

به گزارش ایلنا، ناصر وحدتی متولد ۱۳۲۶ در لیش سیاهکل، روستایی انباشته از موسیقی و شاعران گمنام است..

وی از کودکی عاشق موسیقی و هنر بود و در این زمینـه کتابی با عنوان «زندگی و موسیقی» دارد.

وی علاوه بر موسیقی، سینما را نیز خوب می‌شناسد که چاپ نقـدهای وی ‌در مجله‌های سینمایی، دیلمـان، و کلک گواه دلیلی بر این مدعاست.

تاکنون چهار جلد رمان نیز از این هنرمند به چاپ رسیده است.

وحدتی که در کنسرت‌های متعدد خود، شورانگیزترین آوازهای فولکلور موسیقی گیلان را خوانده و عشقش را به گیلان به نمایش گذاشته است، فعالیت خود را از سال 1365 شروع کرد.

همکاری با گروه موسیقی شمشال در سال 77، اجرای کنسرت در فرهنگسرای نیاوران در سال 80، همکاری و اجرای موسیقی با گروه آمارد و گیل، اجرای کنسرت با گروه عشاق در تهران ، ساری وگچساران و اجرای موسیقی محلی در جشنواره بین المللی موسیقی فجر تنها بخشی از فعالیت های هنری این هنرمند موسیقی گیلان است.

ناصر وحدتی سال گذشته به مناسبت دهه مبارک فجر و به دعوت رایزن فرهنگی ایران در کشور روسیه همراه با گروه گیل و آمارد به این کشور اعزام شد تا برنامه‌ای را برای ایرانیان مقیم مسکو و علاقه‌مندان موسیقی ایرانی در آن کشور اجرا کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز