خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی، امنیتی استانداری لرستان:

وضع امنیتی لرستان در ایام نوروز مطلوب است

asdasd
کد خبر : ۲۶۲۵۷۱

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان وضعیت امنیت استان در ایام نوروز را مطلوب ارزیابی کرد.

به گزارش ایلنا، سید سعید شاهرخی ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران با تبریک ایام سال نو و ابراز رضایت از وضعیت امنیت عمومی استان لرستان در ایام نوروز، امنیت حاصل شده را مرهون زحمات و تلاشهای عوامل اجرایی این حوزه دانست.

شاهرخی در این خصوص بیان داشت: در راستای تأمین امنیت ایام نوروز در روزهای پایانی سال ۹۳ دو مقوله امنیت سفرهای نوروزی و امنیت شهرها و منازل مسکونی مردم با توجه به خالی شدن منازل از سکنه و ضرورت پیشگیری از وقوع سرقت در این ایام در دستور شورای تأمین و کمیسیون های زیر مجموعه قرار گرفت.

وی ادامه داد: همچنین در این خصوص دستور العمل هایی تهیه و به فرمانداران و دستگاههای ذی ربط ابلاغ شد.

شاهرخی یادآور شد: در این ایام توسط حوزه معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان نظارت بر اجرای این دستورالعملها صورت پذیرفت که تا پایان تعطیلات نوروزی به صورت مستمر نیز ادامه خواهد داشت.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان از کاهش ملموس وقوع جرایم و افزایش کشفیات در ایام نوروز امسال نسبت به مدت زمان مشابه طی سال گذشته در استان خبر داد و وضعیت امنیت عمومی در استان لرستان را مطلوب ارزیابی کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز