خبرگزاری کار ایران

بخشدار امام‌زاده عبدالله آمل مطرح کرد:

کاهش صددرصدی فوتی بر اثر تصادفات

asdasd
کد خبر : ۲۶۲۶۳۷

بخشدار امام‌زاده عبدالله (ع) آمل گفت: تاکنون هیچ گونه تصادفی منجر به فوت و همچنین سرقت در بخش با توجه به منطقه کوهستانی، جلگه‌ای، جنگلی و بارگاه مطهر آستان امامزاده عبدالله (ع) و واقع شدن این حوزه در حدود ۴۵ کیلومتر محور پر تردد هراز و ۱۷۵ کیلومتر جاده فرعی گزارش نشده است.

به گزارش ایلنا، یحیی عسگری‌پور، در جلسه هماهنگی و تمهیدات لازم برای دور دوم تعطیلات سفرهای نوروزی ۹۴بخش امامزاده عبدالله (ع) با اشاره به رضایت‌مندی از وضعیت امنیت و سلامت عمومی در ایام دور اول تعطیلات نوروز گفت: خوشبختانه بخش امام‌زاده عبدالله با وجود داشتن جاذبه‌های گردشگری و مذهبی از قبیل پارکهای هلومسر و میرزا کوچک خان، آستان امام‌زاده عبدالله و مناطق بکر و طبیعی هر ساله شاهد حضور مسافران وگردشگران بسیاری از سراسر ایران اسلامی در این بخش است.

وی افزود: خوشبختانه با همکاری همه دستگاه‌های اجرایی، پلیس راه، اورژانس ۱۱۵و پاسگاه‌های انتظامی حوزه استحفاظی بخش شاهد کاهش صد درصدی فوتی بر اثر تصادفات و ارتقای شاخص‌های امنیت بودیم.

بخشدار امام‌زاده عبدالله آمل خاطرنشان کرد: تاکنون هیچ گونه تصادفی منجر به فوت و همچنین سرقت در بخش با توجه به منطقه کوهستانی، جلگه‌ای، جنگلی و بارگاه مطهر آستان امامزاده عبدالله (ع) و واقع شدن این حوزه در حدود ۴۵ کیلومتر محور پر تردد هراز و ۱۷۵ کیلومتر جاده فرعی گزارش نشده است.

عسگری‌پور با اشاره به حجم مسافران نوروزی در دور دوم سفر اظهار داشت: با توجه به حجم تقاضای مسافران و برخورداری این بخش از مواهب الهی در این راستا تمهیدات لازم اندیشیده شده و تمامی تلاش و امکانات لازم برای کاهش تصادفات و پیشگیری از جرائم و افزایش خاطرات خوش و دلنشین برای زائران و گردشگران در دستور کار ستاد تسهیلات نوروزی امامزاده عبدالله (ع) قرار دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز