خبرگزاری کار ایران

مدیر کل آموزش و پرورش مازندران خبر داد:

افزایش 20 درصدی اسکان مسافر در مدارس مازندران نسبت به سال گذشته

asdasd
کد خبر : ۲۶۲۶۸۳

مدیر کل آموزش و پرورش مازندران گفت: 3 هزار و 331 کلاس درس در قالب 420 مدرسه برای اسکان نوروزی هموطنان در نظر گرفته شده است.

به گزارش ایلنا، سید علی قاسمی،  ظهر امروز در بازدید از ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران در جمع خبرنگاران مستقر با بیان به  امسال با عنوان دولت و ملت همدلی و هم‌زبانی از سوی مقام معظم رهبری نامگذاری شده است اظهار داشت : هم‌زبانی همدلی است و نفاق جامعه را به نتیجه مطلوبی نمی‌رساند.

وی ادامه داد: 3 هزار و 331 کلاس درس در قالب 420 مدرسه برای اسکان نوروزی هموطنان در نظر گرفته شده است.

مدیر کل آموزش و پرورش مازندران با بیان اینکه اولویت اصلی اسکان برای همکاران فرهنگی است و در صورت وجود فضای خالی به سایر افراد اسکان داده می‌شود تصریح کرد: تاکنون بیش از 25 هزار خانوار در مراکز آموزش و پرورش مازندران جدای از اردوگاه‌ها، ماکز دانشگاه فرهنگیان و باشگاه فرهنگیان اسکان داده شدند که 113 هزار و 100 نفر به صورت ثابت در مدارس استان اسکان یافتند.

قاسمی افزود: از 25 هزار و 619 خانواری که تا دیروز در آموزش و پرورش اسکان یافتند 23 هزار و 530 خانوار فرهنگی و 2 هزار و 89 خانوار غیر فرهنگی بودند.

مدیر کل آموزش و پرورش مازندران با بیان اینکه 32 ناحیه و شهرستان در ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران به هموطنان ارایه خدمت می‌کنند اظهار داشت: یک هزار و 190 نفر از همکاران آموزش و پرورش به هموطنان ارایه خدمت می‌کنند.

وی اظهار کرد: پذیرش مسافران در ستاد اسکان آموزش و پرورش رشد 20 درصدی نسبت به سال گذشته داشته است.

قاسمی با بیان اینکه بیشترین پذیرش مسافران در ایام تعطیلات نوروزی و تابستان در غرب استان است گفت: نوروز 94 بیشترین اسکان مسافر در آموزش و پرورش مازندران به ترتیب در شهرهای رامسر، ساری و بابلسر بوده است.

 

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز