خبرگزاری کار ایران

معارفه مدیر جدید کتابخانه‌های عمومی کرمانشاه سه شنبه برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۶۲۶۹۱

مراسم معارفه علیرضا شایق مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان روز سه شنبه با حضور معاون امور مجلس، استان‌ها و مشارکت‌های نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در کرمانشاه برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا از کرمانشاه، سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه گفت: مراسم معارفه علیرضا شایق مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان روز سه شنبه با حضور معاون امور مجلس، استان‌ها و مشارکت‌های نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در کرمانشاه برگزار خواهد شد.

بیژن راستی‌فر، با اشاره به حضور حجت الاسلام سید محمدرضا واحدی معاون امور مجلس، استان‌ها و مشارکت‌های نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در این مراسم افزود: در این مراسم علاوه بر معاون محترم نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور جناب آقای آزرمی معاون سیاسی و امنیتی استانداری و جمعی از مسئولین استان نیز حضور خواهند داشت.

وی در ادامه جلسه با استاندار، نشست با کتابداران کتابخانه‌های عمومی سطح استان و بازدید از چند کتابخانه عمومی را از رئوس برنامه‌های حجت الاسلام و المسلمین واحدی عنوان کرد.

بیژن راستی‌فر تاکید کرد: علیرضا شایق مدیرکل جدید کتابخانه‌های عمومی استان از فرهنگیان با سابقه اداره کل آموزش و پرورش و فعالین فرهنگی برجسته استان بوده و آخرین سمت وی ریاست گروه تحقیق و پژوهش اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه بوده است.

گفتنی است این مراسم روز سه شنبه ساعت 10 صبح با حضور جمعی از مسئولین استانی در سالن شهدا بنیاد شهید و امور ایثارگران شهر کرمانشاه برگزار خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز