خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان

2500 مسافر نوروز از سوی هلال‌احمر لرستان به صورت موقت اسکان داده شدند

asdasd
کد خبر : ۲۶۲۷۵۶

مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان گفت: دو هزار و 566 مسافر نوروزی از 25 اسفند تا دهم فروردین ماه توسط این جمعیت اسکان موقت شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم‌آباد، حسین‌رضا مرادی عصر دیروز در نشست خبری با اصحاب رسانه که در مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال‌احمر لرستان برگزار شد، در رابطه با طرح نوروزی امداد و نجات استان در رابطه با عملیات‌های سال گذشته اظهار داشت: از ابتدای سال 93 تا 10 فروردین 959 عملیات در سطح استان انجام شده که مجموع 19 هزار و 901 نفر حادثه‌دیده و 19 هزار و 764 مورد آسیب‌دیده داشته است.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر لرستان گفت: مجموع کل نجات‌یافتگان در این مدت یک هزار و 71 نفر و 654 نفر انتقالی به بیمارستان و 417 نفر سرپایی داشته‌ایم و هشت هزار و 747 نفر اسکان‌یافته در این مدت داشته‌ایم.

وی اظهار داشت: از 25 اسفند سال گذشته که طرح نوروزی آغاز شده، تا امروز دو هزار و 566 مسافر نوروزی توسط جمعیت هلال‌احمر لرستان اسکان موقت شدند.

وی افزود: در این مدت 127 مورد عملیات امداد و نجات برای رسیدگی به سه هزار و 334 نفر حادثه‌دیده در برف و کولاک، حوادث جاده‌ای، کوهستان و سایر موارد انجام شده و سه عملیات در حوادث برف و کولاک، 60 عملیات جاده‌ای، 62 عملیات حضوری و یک عملیات کوهستان و مناسبتی انجام شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر لرستان بیان کرد: در مجموع 95 نفر در این عملیات‌ها نجات یافتند که از این تعداد 63 نفر به مراکز درمانی انتقال داده و 32 نفر به صورت سرپایی مداوا شدند.

وی با اشاره به تلفن ندای امداد، عنوان کرد: 16 پایگاه ثابت، 10 پایگاه سیار، یک پایگاه کوهستان، دو هزار و 700 روز نیروی نجات‌گر، 30 دستگاه آمبولانس و 10 دستگاه ست نجات در طرح امداد نوروزی هلال‌احمر لرستان فعال است.

مرادی تصریح کرد: روزانه 200 تا 300 تماس مردمی با تلفن ندای امداد به شماره 112 برقرار می‌شود که میانگین حضور در صحنه‌های حوادث 9 دقیقه و یک ثانیه است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز