خبرگزاری کار ایران

پاکرو خبر داد:

پرداخت 35 میلیارد ریال عیدی به خانوارهای مددجو در استان کرمانشاه

asdasd
کد خبر : ۲۶۲۷۶۱

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه از واریز بیش از 35 میلیارد و 479 میلیون ریال عیدی به حساب سرپرستان خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد استان خبر داد.

به گزارش ایلنا، سیامک پاکرو با بیان اینکه امسال قریب به 57 هزار خانوار تحت حمایت استان با جمعیتی بالغ بر 136 هزار نفر از عیدی بهره مند شدند گفت: عیدی هر خانوار تحت حمایت برابر کمک معیشت یک ماه آن خانوار پرداخت شده است.

به گفته مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه حداقل عیدی پرداختی به مددجویان 530 هزار ریال و حداکثر یک میلیون ریال بوده است.

پاکرو در ادامه با اشاره به اینکه کمک معیشت اسفند ماه1393 در آستانه سال نو با مبلغی بیش از 35 میلیارد و 479 میلیون ریال به حساب سرپرستان خانوارهای مددجو در استان واریز شده یادآور شد: طی سال گذشته بیش از 437 میلیارد و 507 میلیون ریال کمک معیشت به خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد استان کرمانشاه پرداخت شده است.

وی خاطرنشان کرد: خانوارهای مددجو یک نفره، دو نفره، سه نفره، چهار نفره و پنج نفره به بالا به ترتیب از کمک معیشت 530 هزار ریالی، 600 هزار ریالی، 710 هزار ریالی، 820 هزار ریالی و یک میلیون ریالی برخوردار می شوند.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه در پایان تاکید کرد: کمک معیشت و عیدی در راستای رفع مشکلات روزمره و معیشتی خانوارهای مددجو پرداخت می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز