خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران خبر داد:

کاهش ۲۰ درصدی انتقال مصدوم به مراکز درمانی در ایام نوروز نسبت به پارسال

asdasd
کد خبر : ۲۶۲۷۸۴

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران، گفت: تعداد حوادث جاده‌ای تحت پوشش هلال احمر نسبت به سال گذشته ۲۲ درصد کاهش داشته است.

به گزارش ایلنا، مهدی ولی‌پور در جمع خبرنگاران مستقر در ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران با بیان اینکه تعداد حوادث جاده‌ای تحت پوشش هلال احمر نسبت به سال گذشته ۲۲ درصد کاهش داشته است اظهار داشت: از آغاز تعطیلات تا کنون به ۴ هزار و ۶۴۰ مصدوم به صورت سرپایی خدمات درمانی ارایه شد و ۱۵۵ نفر نیز برای ادامه درمان به مراکز درمانی منتقل شدند.

وی، با اشاره به کاهش ۲۲ درصدی امداد جاده‌ای درت صادفات توسط جمعیت هلال احمر استان تصریح کرد: این امر نشاندهنده رعایت نکات ایمنی از سوی مسافران است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران، ادامه داد: ۴۴۷ هزار اقلام فرهنگی و نقشه راه در قالب لوح فشرده آموزشی بین مسافران توزیع شد.

وی تصریح کرد: ۴۶۰ هزار نفر به پست‌های ایمنی و سلامت مراجعه کردند و ۹۲۵ نفر توسط پزشکان داوطلب بصورت رایگان ویزیت شدند.

ولی‌پور، با اشاره به حضور بیش از یکهزار و ۳۰۰ پزشک و کادر درمانی داوطلب در کمپهای سلامت هلال احمر، افزود: ۹۲۵ نفر با مراجعه به این کمپ‌ها ویزیت رایگان شدند.

وی، با بیان اینکه یک بالگرد امداد نیز در این ایام اماده ارایه خدمات به مردم است، گفت: خوشبختانه تا کنون به امداد هوایی نیاز نشد.

ولی‌پور، ادامه داد: بالگرد امدادی جمعیت هلال احمر مازندران از روز ۱۲ تا ۱۵ فروردین در محور سوادکوه مستقر می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز