خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس راهور کشور :

همه محورهای ورودی و خروجی استان مازندران در کنترل پلیس راه قرار دارد

asdasd
کد خبر : ۲۶۲۹۵۴

رئیس پلیس راهور کشور گفت: از امروز بازگشت مسافران نوروزی آغاز می‌شود که باید برنامه‌ریزی‌های درستی صورت گیرد.

به گزارش ایلنا، سرتیپ پاسدار اسکندر مومنی ظهر امروز در حاشیه بازدید از قرارگاه پلیس راه مازندران با اشاره به اینکه مازندران پرتردد‌ترین استان کشور در ایام نوروز است، اظهارداشت: تردد در محورهای مواصلاتی مازندران در زمان بازگشت از سفر نیمه سنگین است و خوشبختانه در ۲۴ ساعت گذشته گزارشی از ریزش سنگ و برف در محور هراز اعلام نشده است.

وی با بیان اینکه تردد کامیون در محور کندوان تا اطلاع ثانوی مسدود و ترافیک در محور سوادکوه روان است، افزود: تمام محورهای ورودی و خروجی استان تحت کنترل پلیس راه قرار دارد.

رئیس پلیس راهور کشور تصریح کرد: با مشاهده دوربین‌های کنترل سرعت در استان موج بازگشت سفرهای نوروزی آغاز شده است.

مومنی بیان کرد: در حال حاضر تمام جاده‌های برون شهری استان‌های خراسان رضوی، شمالی، خوزستان، هرمزگان، تهران و فارس شاهد تردد خودروهای مسافران نوروزی است.

وی اذعان داشت: هر لحظه بر حجم ترافیک در محورهای مواصلاتی کشور افزوده می‌شود.

رئیس پلیس راهور ناجا در بازدید از قرارگاه پلیس راه مازندران، از آخرین وضعیت تردد در محورهای استان از طریق دوربین‌های کنترل سرعت به صورت مانیتورینگ بازدید کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز