خبرگزاری کار ایران

فرماندار گلپایگان امروزدر گفتگو با ایلنا:

گلپایگان درتعطیلات نوروز میزبان بیش از50هزار نفر گردشگر بود

کد خبر : ۲۶۳۳۶۵

فرماندارگلپایگان گفت: از 27 اسفند سال گذشته تا 14فروردین امسال، 51هزار و 200 نفرگردشگر نوروزی به این شهرستان سفر کردند که در مقایسه با سال گذشته از رشد قابل توجهی برخوردار بوده است.

حسین فراست امروز در گفتگو ایلنا تصریح کرد: از این  تعداد 36هزار 402 نفر با خودروهای شخصی و تعداد 14هزار 798 نفربا وسایل عمومی  به شهرستان گلپایگان  سفر  کردند.

وی اظهار داشت: ستادتسهیلات سفر شهرستان از دو ماه قبل در جهت برنامه‌ریزی  لازم وگسترده برای  خدمات رسانی مطلوب  به مسافران نوروزی آغاز به کرد.

وی ادامه داد: کمیته‌های مختلف ستاد واصناف شهرستان کشیک‌های منظمی درجهت رفاه حال  مسافران نوروزی در ایام نوروز داشتند که این تلاش‌ها  درنهایت رضایت‌مندی شهروندان  و مسافران نوروزی را به همراه  داشت.

فرماندار گلپایگان با بیان اینکه تعداد 1566نفردر محل‌های اقامتی  آموزش وپرورش ، 1051 نفردر ارگ تاریخی گوگد و هتل جهانگردی  و میهمانپذیرها اسکان  یافته‌اند ، افزود:  تعداد  7268 هزار نفر از اماکن تاریخی ، مذهبی  و زیارتی  و مناطق گردشگری،   تعداد 15هزار و 568نفر از ارگ تاریخی گوگد ، تعداد 6684 نفر ازمناره سلجوقی بازدید کردند.

وی با بیان  اینکه  آمار گردشگران  نوروزی  51هزار نفر بوده  که  تعداد 36هزار 402 نفر با خودروهای شخصی و تعداد 14هزار 798 نفربا وسایل  عمومی  به شهرستان گلپایگان  سفر  کردند، اذعان داشت:  طبق آمار بیشترین حجم ورودی مسافران به شهرستان گلپایگان  درموج نخستین روزهای تعطیلات فروردین سال 94 بوده است.

 فراست یادآوری کرد: با وجود افزایش حجم سفرهای نوروزی درسال 94  به شهرستان  حوادث جاده‌ای در محورهای مواصلاتی شاهد نبودیم که این امر نشان دهنده توجه و احترام مردم به قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی است.

این مقام  مسئول از کلیه دستگاه‌های مربوطه که درایام تعطیلات نوروز جهت رفاه حال مسافران نوروزی و همشهریان تلاش مضاعف داشته‌اند تشکر وقدردانی کرد.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز