خبرگزاری کار ایران

رئیس حوزه علمیه اصفهان تاکید کرد:

فعالیت برای کودکان و نوجوانان مقدس و ماندگار است

asdasd
کد خبر : ۲۶۳۴۰۱

رییس حوزه علمیه استان اصفهان انجام برنامه‌های مذهبی برای کودکان را مهم برشمرد و مسوولان را به خدمت هرچه بیشتر در راه ارزش‌های دینی توصیه کرد.

به گزارش ایلنا و به نقل ازروابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان،آیت الله العظمی حسین مظاهری پیش ازظهرامروز در دیدار با مدیر کل کانون پرورش فکری اصفهان بر اهمیت فعالیت های دینی و مذهبی برای کودکان و نوجوانان تاکید کرد و گفت: به فرموده قرآن کریم تربیت صحیح یک کودک مانند زنده کردن یک انسان و کل جامعه است و لازمه تحقق این موضوع ارتباط با خداوند متعال و یاری جستن از پرودگار می‌باشد.

وی با اشاره به تاثیرگذاری کار برای کودکان و نوجوانان عنوان کرد: انسان در این سن هرآنچه را فراگیرد در او ماندگار خواهد شد و این موضوع نشان دهنده اهمیت و در عین حال مشکل بودن فعالیت برای کودکان و نوجوانان می باشد.

رییس حوزه علمیه استان اصفهان در پایان ضمن دعا جهت توفیق هرچه بیشتر در انجام وظایف، مسوولین را به امانت داری صحیح از کودکان و نوجوانان توصیه نمود و ابراز امیدواری کرد تا با انجام فعالیت های مذهبی، فرهنگ دینی و سیره اهل بیت (علیهم اسلام) هرچه بیشتر در جامعه گسترش یابد.

در ادامه مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اصفهان نیزبا ارائه گزارشی از فعالیت های متنوع کانون گفت: یکی از برنامه های کانون استان اصفهان برگزاری طرح های قرآنی و دینی می باشد. وی با اشاره به حضور بیش از 1000 نوجوان در طرحی با عنوان"بچه های قرآن دوست" بر انجام همیشگی این گونه فعالیت ها با استفاده از قالب های هنری،فرهنگی و ادبی در کانون استان اصفهان تاکید کرد. 

عسگری فر، همچنین تعداد مراکز کانون در سطح استان را 60 مرکز عنوان و گفت: بیشتر این مراکز در مناطق محروم استان با هدف کشف و پرورش استعدادهای کودکان و نوجوانان در خدمت خانواده ها می باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز