خبرگزاری کار ایران

رییس مجمع نمایندگان لرستان:

سربلندی تیم مذاکره کننده هسته‌ای، نشان از همدلی مردم و مسئولان دارد

asdasd
کد خبر : ۲۶۳۴۰۳

رییس مجمع نمایندگان لرستان در مجلس شورای اسلامی گفت: در روزهای نخستین سال 94 تیم مذاکره کننده هسته‌ای توانست حق مسلم خود را به دنیا اثبات کند و ملت ایران پس از سال‌ها پایمردی و استقامت در این ماراتن سربلند شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا از  خرم آباد، علی کائیدی روز شنبه در جلسه شورای اداری لرستان افزود: ملت ایران به برکت خون شهداء ، رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب و تلاش دولت تدبیر و امید در دنیا به موفقیت‌های چشمگیری دست یافته است.

وی، با اشاره به اینکه امروزه ملت ایران به عنوان مردمی با همت والا و دارای ارزش‌های انسانی و موفقیت‌های گوناگون در تمامی عرصه‌ها شناخته شده‌اند ، اظهار کرد: ملت و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در نرمشی قهرمانانه و رشد علمی سریع حرکت می‌کند و به هیچ وجه به دشمنان و بدخواهان اجازه توطئه و کارشکنی نخواهد داد.

نماینده مردم پلدختر در مجلس شورای اسلامی گفت: در روزهای نخستین سال 94 تیم مذاکره کننده هسته‌ای توانست حق مسلم خود را به دنیا اثبات کند و ملت ایران پس از سال‌ها پایمردی و استقامت در این ماراتن سربلند شد.

وی با اشاره به شعار سال دولت و ملت همدلی و همزبانی گفت: نظام و ملت همزبان و همدل در ایران اسلامی گام برمی‌دارد و مسیر تعالی و موفقیت را طی می‌کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز