خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس:

نارضایتی نماینده خرم آباد از وضع ورزشگاه قدیمی این شهر

asdasd
کد خبر : ۲۶۳۴۲۳

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس، از وضع کنونی ورزشگاه تختی مرکز استان لرستان اظهار نارضایتی کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، ایرج عبدی در مجلس نهم همراه با علی‌یاور عزیزپورفرد مدیر کل ورزش و جوانان لرستان و ضرغام علی‌جانی معاون وی از روند مرمت بخش‌های مختلف ورزشگاه تختی خرم‌آباد دیدن کرد.

نماینده مردم خرم‌آباد روند استانداردسازی سالن شهید چاغروند را مشاهده و بابت تلاش مسوولان ورزش استان در این جهت تشکر نمود و تاکید کرد باتوجه به نیاز مبرم رشته‌های مختلف ورزشی به این سالن برای برگزاری مسابقات، کار استاندارد‌سازی تسریع شود.

عبدی همچنین ضمن دیدن وضعیت نابسامان پیست تارتان مجموعه ورزشی تختی‌، از مدیر کل ورزش استان خواست جهت ترمیم و بازسازی این پیست اقدامات مورد نیاز را انجام دهد.

وی همچنین طی بازدیدی که از خوابگاه ورزشکاران داشت با ابراز نارضایتی از وضع این خوابگاه‌، گفت: وضع موجود خوابگاه در شأن ورزشکاران نیست و انتظار می‌رود کار تعمیر و تجهیز این خوابگاه در دستور کار مدیریت ورزش استان قرار گیرد و هر چه سریع‌تر مشکلات آن برطرف گردد.

در این دیدار، مدیر کل ورزش استان ضمن تشکر از حمایت‌های نماینده خرم‌آباد گفت: با توجه به نیاز مبرم ورزش استان و به خصوص شهر خرم‌آباد به داشتن یک سالن استاندارد‌، از اولویت‌های کاری ما از بدو شروع به کار در ورزش استان، بازسازی و استاندراد‌سازی سالن شهید چاغروند بود.

عزیزپور بیان کرد: هم اکنون با حمایت‌های مسوولان کار بازسازی این سالن به اتمام رسیده و در حال نصب کف پوش است.

وی با بیان اینکه مجری کار در حال نصب کف‌پوش‌های سالن است، اظهار داشت: این سالن ظرف یک ماه آینده این سالن استاندارد شده طی مراسمی با حضور مسوولان استان افتتاح مجدد خواهد شد.

عزیزپور همچنین در خصوص پیست تارتان گفت: معتقد هستیم اگر پیست تارتان تعمیر نشود باعث بروز خسارت‌های زیادی خواهد شد، لذا در سال جاری حتماً با اختصاص اعتباری، مشکلات پیست تارتان را برطرف خواهیم کرد.

وی با تایید نارضایتی نماینده خرم‌آباد از وضعیت خوابگاه ورزشکاران گفت: هر چند وضعیت خوابگاه مجموعه قابل قبول و رضایت‌بخش نیست اما در کوتاه‌مدت حداقل کاری که توانستیم انجام دهیم تعویض و تجهیز نسبی این اتاق‌ها برای مهمانان نوروزی بود که خوشبختانه مهمانان زیادی در این خوابگاه اسکان داده شدند و همگی نیز رضایت خود را از سرویس‌دهی عوامل ورزش استان اعلام رضایت و تشکر کردند.

عزیزپور گفت: بازسازی و تعمیرات این خوابگاه نیاز به اعتبار دارد و انتظار داریم نماینده مردم خرم آباد در مجلس پس از رایزنی با مسوولان وزارتی در جهت اختصاص اعتبارات ویژه برای اماکن ورزشی خرم‌آباد، ما را در جهت خدمات‌دهی و افزایش سرانه ورزشی مرکز استان یاری دهد.

وی افزود: در تلاش هستیم طی سال ۹۴ اعتبار ویژه‌ای برای خوابگاه ورزشکاران اختصاص دهیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز