خبرگزاری کار ایران

در تعطیلات نوروز؛

145 حادثه در کرمانشاه به وقوع پیوست

asdasd
کد خبر : ۲۶۳۴۸۰

در تعطیلات عید نوروز امسال بیش از 145 حادثه در استان کرمانشاه روی داد.

به گزارش خبرنگار ایلنای کرمانشاه، عادل شفیعی، ظهر امروز شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در طول ایام عید نوروز امسال بیش از 633 عملیات نجات و امداد توسط هلال احمر استان کرمانشاه انجام شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان کرمانشاه تاکید کرد: برای انجام این گونه عملیات‌های امداد و نجات بیش از 2500 عضو در پایگاه‌های این جمعیت در عید نوروز امسال حضور مستمر داشته‌اند.

وی بیان داشت: طرح نوروزی جمعیت هلال احمر کرمانشاه به مدت 20 روز، یعنی از بیست و پنجم اسفندماه سال 93 تا امروز انجام شده است.

شفیعی تاکید کرد: در طول اجرای این طرح در استان کرمانشاه؛ بیش از 410 هزار نقشه و بروشور و ... در بین مسافران توسط این جمعیت توزیع شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان کرمانشاه به حوادث روی داده در تعطیلات نوروز امسال اشاره کرد و گفت: در تعطیلات سال جدید امسال،145 حادثه در استان کرمانشاه روی داد.

وی افزود: 85 مورد از این حوادث، مربوط به بلایای طبیعی و 40 مورد آن در حوزه تصادفات جاده‌ای و دیگر موارد در سوانح کوهستان بوده است.

شفیعی میانگین حضور نیروهای امدادی در صحنه حادثه را 7.3 دقیقه عنوان کرد و گفت: در این حوادث به بیش از 580 نفر امدادرسانی شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز