خبرگزاری کار ایران

استاندار کردستان:

سنندج جزء سه شهر بحرانی کشور از لحاظ منابع آب شرب است

asdasd
کد خبر : ۲۶۳۷۵۴

استاندار کردستان همچنین به بحران آب در شهر سنندج و نقاط روستایی استان اشاره کرد و گفت: متأسفانه شهر سنندج جزو سه شهر بحرانی کشور از لحاظ منابع آب شرب است اما با تمام توان برای رفع این مشکل تلاش خواهیم کرد نمی‌گذاریم که مشکلی برای مردم سنندج از لحاظ آب شرب ایجاد شود و به هر نحوی شده اعتبارات لازم را برای رفع این دغدغه تأمین خواهیم کرد.

به گزارش ایلنا در کردستان، عبدالمحمد زاهدی شامگاه دوشنبه در اولین جلسه شورای اداری استان کردستان در سال جاری افزود: مدیران استان باید اشتباهات گذشته خود را رصد کرده و برای پاسخگویی هرچه بهتر به مردم تلاش کنند و به فکر اصلاح امور و نواقص باشیم.

وی با تبریک 12 فروردین و رفراندوم مردم ایران و رأی 98 درصدی به جمهوری اسلامی، اظهار داشت: رفراندوم مردم ایران در سال 58 در تاریخ همه انقلاب‌های دنیا بی‌نظیر بوده و تنها انقلابی که نوع حکومت آن را پس از پیروزی انقلاب انتخاب کرده‌اند انقلاب اسلامی ایران است.

زاهدی خاطرنشان کرد: محاسبه نفس یکی از تأکیدات دینی ما بوده و انتظار می‌رود مدیران با رصد امور به فکر رفع نواقص باشند.

وی ادامه داد: جهت‌گیری کلی مذاکرات را رهبری تعیین کردند، عزت، حکمت و مصلحت در همه مذاکرات هسته‌ای رعایت شد و تیم توانمند هسته‌ای کشور نیز با تکیه بر این مهم از منافع ملت ایران دفاع کرد.

زاهدی گفت: خداوند متعال به ما این فرصت را داده است که به مردم خدمت کنیم لذا باید با طراحی درست و منطقی سیستم اداری، زمینه را برای تسریع امور مردم فراهم کنیم.

وی در ادامه سخنان خود اظهار داشت: امسال انتخابات مجلس را در پیش خواهیم داشت لذا همه جریانات سیاسی داخل نظام باید در استان فعال شوند و به این مهم توجه داشته‌باشیم که کاری نداریم که مردم به نماینده چه جریانی رأی می‌دهند، باید مدیران اسیر فضای انتخابات نشوند و امکانات دولتی را به هیچ عنوان در اختیار نگیرند.

زاهدی در بخشی دیگر از سخنان خود بر توسعه امور اشتغال‌زایی و کارآفرینی در استان تأکید کرد و گفت: با توجه ظرفیت‌ها و توانمندی‌های استان فعالیت‌های انجام شده رضایت‌بخش نیست.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز