خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی استان مازندران خبرداد:

کاهش ۳۸ درصدی تلفات حوادث رانندگی در ایام نوروز

asdasd
کد خبر : ۲۶۳۷۸۰

فرمانده انتظامی استان مازندران، از ورود بیش از ۱۰میلیون مسافر به استان در ایام تعطیلات نوروز امسال خبر داد و افزود: تلفات حوادث رانندگی در این ایام ۳۸ درصد کاهش داشته است.

به گزارش ایلنا از ساری، به نقل از پایگاه خبری پلیس سردار «مسعود جعفری نسب» با اعلام این خبر به تشریح اقدامات و عملکرد فرماندهی انتظامی استان در برقراری نظم و امنیت تعطیلات نوروز سال ۹۴ پرداخت.

وی با اشاره به بکارگیری بیش از ۱۵ هزار نیروی پلیس اعم از کارکنان انتظامی استان، پلیس افتخاری و نگهبانان محله و نیروهای کمکی، افزود: با ایجاد ۲۲ قرارگاه نوروزی در مرکز استان و شهرستان‌ها اقدامات و فعالیت‌های پلیس در برقراری نظم و امنیت تعطیلات نوروز در دستور کار قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان مازندران از ورود بیش از ۱۰ میلیون مسافر به استان خبر داد و افزود: برابر آمار ستاد تسهیلات سفر استان این تعداد مسافر در مقایسه با سال گذشته ۴ درصد افزایش داشته است.

سردار جعفری نسب با اشاره به کاهش ۳۸ درصدی تلفات حوادث رانندگی در ایام تعطیلات نوروز در استان مازندران از فوت ۳۱ نفر بعلت تصادفات رانندگی در ایام تعطیلات نوروز در سطح استان خبر داد.

فرمانده انتظامی استان مازندران از افزایش ۲۴ درصدی کشفیات جرائم و سرقت‌ها در این ایام خبر داد و گفت: بکارگیری ۴۷۶ گشت خودروئی، ۴۲۹ گشت موتوری و ۲۰۵ گشت پیاده زوجی نقش مهمی در کاهش و پیشگیری از جرائم در این ایام داشته است.

سردار جعفری نسب در ادامه با اشاره به مقابله بی‌امان پلیس با سوداگران مرگ در ایام تعطیلات نوروز از کشف ۷۶ کیلو گرم انواع موادمخدر در استان خبر داد و افزود: این مقدار کشفیات در مقایسه با سال گذشته ۲۶ درصد افزایش داشته است.

فرمانده انتظامی استان مازندران با قدردانی از همکاری خوب شهروندان و مسافران نوروزی با پلیس در برقراری نظم وامنیت، التزام به اخلاق، قانون و رعایت نظم عمومی از سوی شهروندان را در کاهش حوادث رانندگی و پیشگیری از جرائم بسیار موثر دانست.

وی همچنین از تلاش‌ها و زحمات بی‌شائیه و شبانه روزی همه فرماندهان، مسئولان و کارکنان انتظامی استان در برقراری نظم و امنیت ایام تعطیلات نوروزی قدردانی کرد و ابراز امیدواری کرد: در سالی که به سال «دولت و ملت، همدلی و همزبانی» نام گرفته با تعامل خوب مردم با پلیس گامی موثر در راستای برقراری نظم و امنیت در استان برداشته شود.

فرمانده انتظامی استان مازندران با تقدیر از تعامل و همکاری خوب رسانه استانی و خبرگزاری‌ها در اطلاع رسانی آگاهسازی عمومی در این ایام، گفت: با همکاری خوب صدا وسیمای مرکز مازندران، اطلاعات و اخبار وضعیت محورهای مواصلاتی بصورت روزانه برای مسافران از طریق شبکه طبرستان اطلاع رسانی می‌شد.

سردار جعفری نسب با هشدار به هنجارشکنان و مجرمان، مقابله جدی پلیس با سرقت‌ها، مواد مخدر و اراذل و اوباش را از اولویت‌های پلیس مازندران در سال جدید اعلام کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز