خبرگزاری کار ایران

فرماندار قائم شهر:

میزان اقامت مسافر در قائم شهر، نسبت به سال گذشته ۲۸۰ درصد افزایش داشت

asdasd
کد خبر : ۲۶۳۷۹۰

فرماندار قائم شهر از رشد ۲۸۰ درصدی میزان اقامت مسافردر قائم شهر، نسبت به سال گذشته خبرداد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قائمشهر، فرماندار قائم شهر گفت:: با توجه به افزایش اقامت باید برای سال آینده برنامه ریزی منظم تری انجام داد.

مهدی محمدی در نشست خبری با اصحاب رسانه قائم شهر، به نامگذاری امسال با عنوان دولت و ملت، همدلی و همزبانی از سوی مقام رهبری اشاره کرد و اظهار داشت: امیدواریم دفتر خدمات از سوی دولتمردان طوری برای مردم گشوده شود که با عمل به منویات مقام رهبری بتواند در پایان سالجاری رضایتمندی مردم و رهبری را بهمراه داشته باشد.

محمدی به توفیقات تیم مذاکره کننده در بحث توافقات هسته‌ای ایران اشاره و تصریح کرد: استقامت و پایمردی ملت ایران در رسیدن به حق مسلم خود و حمایت‌های مقام معظم رهبری و رییس جمهور از تیم مذاکره کننده باعث این تعوفیق شد.

فرماندار قائم شهر با بیان اینکه اکثر کشور‌ها به استفاده ایران از انرژی هسته‌ای بعنوان حق مسلم مردم ایران اعتراف کرده‌اند گفت: همه قدرتهای دنیا در یک کفه و ملت ایران در کفه دیگر قرار داشت اما بااین وجود توانست با عزت و آبرو این دستاورد بزرگ را برای ملت به ارمغان آورد.

محمدی اظهار داشت: به منظور تحقق بخشیدن به شعار امسال، باید حضور مدیران در مساجد بصورت سازمان یافته‌تر ادامه یابد و جلسات تخصصی‌تر انجام شود تا در دیدارهای مردمی بتوانیم مطالبات به حق مردم را پیگیری نماییم.

وی در بخش دیگر به عملکرد ستاد اجرایی خدمات سفر در شهرستان قائم شهر اشاره کرد و ادامه داد: در طول ایام نوروز، ۳۱ هزار و ۹۲۵ نفر شب اقامت در هتل‌ها، آپارتمان‌ها، مدرس و مکانهای اقامتی ثبت شد که میزان اقامت مسافر نسبت به سال گذشته ۲۸۰ درصد افزایش داشت.

محمدی افزود: ۷۴ هزار و ۳۲۱ نفر از پارک‌ها و مراکز دیدنی بازدید کردند که این تعداد نسبت به سال گذشته ۱۶۵ درصد افزایش داشته است.

فرماندار قائم شهر با بیان اینکه ۱۴۰ هزار و ۹۹۳ نفر توسط پایانه‌های اتوبوس و سواری جابجا شدند تصریح کرد: در ایام نوروز ۱۱ هزار و ۷۵۶ نفرنیز توسط قطار جابجا شدند.

وی تصریح کرد: در این مدت تیمهای بازرسی به صورت فعال در سطح شهرستان حضور داشتند و خوشبختانه شکایتی دریافت نشد.

محمدی با بیان اینکه همه مجموعه خدمات رسان در ایام نوروز براساس برنامه ریزی‌های سازمان یافته در ستاد عمل کردند اظهار داشت: با توجه به افزایش اقامت باید برای سال آینده برنامه ریزی منظم تری انجام داد.

فرماندار قائم شهر از روستا‌ها بعنوان پتانسیل خوبی برای پذیرش و اسکان مسافر و گردشگر اشاره کرد و گفت: در حوزه روستایی وجود آب بندان‌ها می‌تواند محل مناسبی برای جذب مسافر باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز