خبرگزاری کار ایران

فرماندار فومن:

ایران در حوزه دیپلماسی پیروزمندارانه از حق خود دفاع می‌کند

asdasd
کد خبر : ۲۶۳۸۴۸

فرماندار فومن گفت: نظام جمهوری اسلامی در عرصه سیاسی و دیپلماسی نیز از حق مسلم خود کوتاه نیامده و در مقابل دنیای استکبار پیروزمدارانه ایستاده است.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از فومن، میرشمس مومنی‌زاده عصر دیروز در جمع اهالی روستای کلرم در مسجد این روستا با تبریک سال نو اظهار داشت: در طول سی وشش سال از عمر انقلاب اسلامی خدمات عمرانی بسیاری در کشور صورت گرفته است که از برکات این انقلاب نشات می‌گیرد.

وی، با اشاره به مقاومت و ایثار شهدا در دوران هشت ساله جنگ تحمیلی اذعان کرد: نظام اسلامی به برکت ایثار و شهادت طلبی رزمندگان و ایثارگران در هشت سال دفاع مقدس مقابل نظام بعثی که همه دنیا پشت او بودند مقاومت کرده و پیروز شد.

فرماندار فومن تصریح کرد: امروز هم شاهد آن هستیم که نظام جمهوری اسلامی در عرصه سیاسی و دیپلماسی نیز از حق مسلم خود کوتاه نیامده و در مقابل دنیای استکبار پیروزمدارانه ایستاده است.

وی یادآور شد: آثار این پیروزی در سخنان رئیس جمهور آمریکا و وزیر امور خارجه این کشور مشهود است که با نهایت ضعف و عجز برای قانع کردن افکار عمومی دنیا می‌گوید «نه تحریم و نه اقدام نظامی، هیچ یک نمی‌تواند جمهوری اسلامی ایران را تسلیم کند و بهترین راه توافق بود».

مومنی زاده تاکید کرد: برای مقابله با کاستی‌ها و مشکلات داخلی به فرموده مقام معظم رهبری باید همه باهم با همدلی و هم‌زبانی از تمام ظرفیت‌های مادی و معنوی کشور بهره ببریم.

وی با تصریح بر اینکه در شرایط فعلی انتظارات و نیازمندی‌ها زیاد اما امکانات کشورمحدود است، متذکر شد: نیاز به پیگیری بیشتر و جدی‌تری در تمامی عرصه‌ها است.

فرماندار فومن با قدردانی از تلاش و پیگیری‌های نماینده این شهرستان در مجلس در حوزه گاز رسانی، اذعان کرد: پروژه گازرسانی  به روستاهای فومن که از روند اجرایی خوبی برخوردار است حاصل پیگیری@های نماینده این شهر و مسئولان اجرایی مربوطه است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز