خبرگزاری کار ایران

استاندار لرستان:

ایستگاه پمپاژ پلدختر هفته دولت به بهره برداری می‌رسد

asdasd
کد خبر : ۲۶۳۹۴۷

استاندار لرستان گفت: 20 میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات سفر ریاست‌جمهوری، به لرستان و ایستگاه پمپاژ آمیران معمولان پلدختر اختصاص یافته و پیش‌بینی می‌شود کار اجرایی این ایستگاه در هفته دولت پایان یابد.

به گزارش خبرنگارایلنا از پلدختر، هوشنگ بازوند در سفر به شهرستان پلدختر ضمن بررسی طرح‏‌های عمرانی و کشاورزی بخش معمولان، از جاده آمیران کوشکی به سمت کوهدشت وجاده بن لار به چهار قلعه بازدید کرد و از نزدیک با روند و مشکلات و موانع ساخت این طرح‌ها آشنا شد.

استاندار لرستان در حاشیه این بازدید اظهار داشت: کلنگ ساخت ایستگاه پمپاژ آمیران کوشکی معمولان در اوایل اسفند سال گذشته برای آبی کردن 200 هکتار از زمین‌های کشاورزی منطقه به زمین زده شده است.

وی افزود: این ایستگاه دارای پنج کیلومتر طول خط انتقال، شش الکتروپمپ است که برای آبی کردن 200 هکتار برای تولید محصولات زراعی و باغی در نظر گرفته شده است.

استاندار لرستان عنوان کرد: 20 میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات سفر ریاست‌جمهوری، به لرستان و ایستگاه پمپاژ آمیران معمولان پلدختر اختصاص یافته است که بر اساس آن پیش‌بینی می‌شود کار اجرایی این ایستگاه در هفته دولت پایان یابد.

وی تصریح کرد: در صورت بهره‌برداری از این ایستگاه و تبدیل اراضی دیم منطقه به آبی، تولید محصولات زراعی و باغی افزایش می‌یابد و به صورت مستقیم برای 100 نفر شغل ایجاد می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز