خبرگزاری کار ایران

مدیرکل بانوان استانداری لرستان

دستگاه‎های متولی فرهنگی لرستان با همدلی برنامه‌های هفته زن اجرا می‎کنند

asdasd
کد خبر : ۲۶۳۹۴۹

مدیرکل بانوان استانداری لرستان گفت: دستگاه‎های متولی امر فرهنگ با هم‌دلی و تعامل با یکدیگر برنامه‎های منسجم و هماهنگی را در هفته زن و بزرگداشت مقام مادر اجرا می‎کنند.

 به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، لیلا سلاحورزی، مدیرکل بانوان استانداری لرستان روز دوشنبه، 17 فروردین‌ماه در کارگروه بانوان و خانواده از برگزاری همایش اسوه‎های صبر و مقاومت در استان خبر داد و گفت: زنان مؤمن و انقلابی با عفت و پاکدامنی خود انسان‎های بزرگ با اندیشه‎های والای دینی تحویل جامعه دادند.

وی با بیان این‌که زنان در حوزه اجتماعی به‌عنوان قشری تاثیرگذار در پرورش نسل پاک هستند، یادآور شد: زنان در توسعه و تعالی جامعه پایدار نقشی بی‎بدیل دارند.

سلاحورزی تصریح کرد: زنان و دختران ایران همواره با الگوگیری و تاسی از سیره علمی و عملی حضرت فاطمه زهرا(س) به‌عنوان سفیران معنوی در عرصه‎های مختلف فرهنگی، اقتصادی، سیاسی و اجتماعی هستند.

مدیرکل بانوان استانداری لرستان با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در نام‌گذاری امسال با عنوان «دولت، ملت؛ هم‌دلی و هم‎زبانی»، افزود: دستگاه‎های متولی امر فرهنگ با هم‌دلی و تعامل با یکدیگر برنامه‎های منسجم و هماهنگی را در هفته زن و بزرگداشت مقام مادر اجرا می‎کنند.

وی بیان کرد: همایش اسوه‎های صبر و مقاومت در استان هم‌زمان با سراسر کشور و با هدف جریان‎سازی فرهنگی و اجتماعی در راستای ترویج ارزش مشارکت زنان در دفاع مقدس برگزار می‎شود.

سلاحورزی گفت: مادران، همسران، خواهران و فرزندان شهدا اسوه‎های صبر و ایثار برای نسل امروز هستند.

یادآور می‌شود، در این کارگروه مقرر شد که با هماهنگی همه دستگاه‎های فرهنگی و عضو کارگروه برنامه‎های متنوعی در خور شأن مقام و منزلت زن و روز مادر در استان برگزار می‎شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز