خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی شهرستان خرم آباد لرستان خبر داد:

کشف 72 هزار عدد قرص قاچاق در خرم آباد

asdasd
کد خبر : ۲۶۳۹۵۴

فرمانده انتظامی شهرستان خرم آباد لرستان از کشف 72 هزار عدد قرص قاچاق خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد ، سرهنگ "حسین نجفی" در تشریح این خبر گفت : درپی اخبار رسیده مبنی بر اینکه شخصی به هویت معلوم در یکی از ترمینال های شهر خرم آباد در حال انتقال بسته های مشکوک می باشد ، بلافاصله عوامل کلانتری 12 این فرماندهی درمحل حاضر شده و فرد مورد نظر را شناسایی و دستگیر کردند.

وی افزود : در بازرسی از متهم 72 هزار عدد قرص "آنتی هیستامین" قاچاق که داخل بسته هایی جاسازی شده بود کشف و ضبط شد.

"نجفی" اظهار داشت: متهم همراه داروهای مکشوفه تحویل مراجع قضایی شد.

کشف 10 دستگاه وسیله نقلیه مسروقه در بروجرد

فرمانده انتظامی بروجرد لرستان از کشف 10 دستگاه خودرو و موتورسیکلت مسروقه در چند روز گذشته این شهرستان خبر داد.

سرهنگ "دلیری"در این باره گفت: ماموران این فرماندهی در چند روز گذشته با اجرای طرح های ارتقاء امنیت اجتماعی و مبارزه با سرقت موفق شدند 5 دستگاه خودرو و 5 دستگاه موتورسیکلت مسروقه را شناسایی و کشف نمایند.

وی افزود: در این مدت شش فقره کیف قاپی، 32 فقره محتویات داخل خودرو، 19 فقره منزل، هشت فقره اماکن شخصی ، دو فقره کش و روزنی ، چهارفقره مغازه و 21 فقره سایر سرقت ها کشف و 29 نفر متهم شناسایی و دستگیر شده اند.

"دلیری" در پایان ضمن قدردانی از شهروندان در همکاری بسیار خوب خود با پلیس ، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه فعالیت غیرقانونی و مجرمانه توسط افراد فرصت طلب و قانون گریز، در اسرع وقت از طریق تلفن فوریت های پلیسی 110 اعلام تا نسبت به شناسایی جرم و دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

جاساز بیش از30 کیلو تریاک در کف اتاق ایسوزو

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان لرستان از کشف 30 کیلو و 840 گرم تریاک در کف اتاق کامیون ایسوزو و دستگیری یک قاچاقچی در شهرستان شیراز خبر داد.

سرهنگ "فرخی" در تشریح این خبر ، گفت: پلیس مبارزه با مواد مخدر استان لرستان با همکاری ماموران مواد مخدر شهرستان شیراز با استفاده از منابع اطلاعاتی از تردد یک دستگاه کامیون ایسوزو در محورهای مواصلاتی "فسا" شیراز که سعی در جابجایی مواد مخدر از استان­ فارس به خوزستان را داشت مطلع شدند و آن را شناسایی و توقیف کردند.

وی افزود: در بازرسی از ایسوزو مقدار 30 کیلو و 840 گرم تریاک که به طرز ماهرانه ای در کف اتاق این خودرو جاسازی شده بود کشف شد.

"فرخی" با اشاره به دستگیری یک قاچاقچی در این زمینه ، از همکاری صمیمانه پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان شیراز در این عملیات موفقیت آمیز قدردانی کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز