خبرگزاری کار ایران

استاندار گیلان خبر داد:

رشد ۲۵۲ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی گیلان در سال ۹۳

asdasd
کد خبر : ۲۶۳۹۶۲

استاندار گیلان از رشد ۲۵۲ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی این استان در سال گذشته نسبت به سال ۹۲ خبر داد که اقدامی بسیار بی‌نظیر بوده است.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، محمد علی نجفی امروز در جلسه برنامه ریزی برای سفر دولت به گیلان با اشاره به وحدت و همدلی بسیار خوب در این استان اظهار داشت: در سالی که بنا به فرمایش رهبر معظم انقلاب به سال دولت و ملت، همدلی و هم زبانی مزین شده باید با تمام توان در جهت تحقق این مهم تلاش کنیم.

 وی افزود: با توجه به وحدت و همدلی خوبی که در گیلان شاهد آن هستیم، مشکلات استان در بخش‌های مختلف را کم خواهیم کرد.

استاندار گیلان با قدردانی از همکاری خوب و ارزشمند دستگاه قضایی در پیشبرد اهداف توسعه‌ای استان تصریح کرد: با تلاش و اقدامات خوب صورت گرفته، فضای امنیت و آرامش بسیار خوبی در استان حاکم است.

وی با اشاره به تخصیص ۲. ۵ برابری اعتبارات عمرانی استان در سال ۹۳ نسبت به سال ۹۲ اظهار داشت: علی رغم کاهش قیمت نفت و مشکلات اعتبارات و بودجه در سال گذشته در بخش عمرانی توفیقات خوبی نصیب کشور شد که گیلان نیز نسبت به سال ۹۲ از رشد ۲۵۲ درصدی تخصیص اعتبار برخوردار بوده که کم نظیر است.

نجفی به سفر رئیس جمهور به گیلان اشاره کرد و افزود: حضور روحانی به گیلان فرصتی ارزشمند برای توسعه و تعالی استان بوده که باید از این فرصت به خوبی بهره گرفت.

وی فضای آرامش، امنیت و کسب و کار ایجاد شده در گیلان را بسیار خوب توصیف کرد و افزود: این توفیقات حاصل شده به معنی حل تمامی مشکلات نیست و باید با تمام توان در جهت حل مشکلات تلاش کرد.

استاندار گیلان با تاکید برضرورت تأمین آب زراعی استان ادامه داد: با مدیریت صورت گرفته توانستیم در تأمین آب زراعی استان در سال گذشته موفق عمل کنیم البته امسال نیز با همین مشکل مواجه هستیم.

نماینده عالی دولت در گیلان بر لزوم بهره‌گیری از آب حاصل از بارندگی در رفع نیازهای آبی استان تأکید کرد و افزود: به رغم بارندگی‌های خوب صورت گرفته در استان بدلیل عدم مهار آب حاصله بخش اعظمی از این نعمت الهی وارد دریا می‌شود.

وی بر ضرورت اجرای سدهای لاستیکی و در دست احداث استان تأکید کرد و افزود: اگر نتوانیم آب داخل جلگه گیلان را مهار کنیم همواره با مشکلات تأمین آب مواجه خواهیم بود.

نجفی به برنامه فعال کردن کارخانه‌های تعطیل و غیر فعال در سال ۹۴ اشاره کرد و اظهار داشت: فضای کشور در سال جاری برای تحرک بانک‌ها مناسب‌تر است که از این طریق می‌توانیم این ظرفیت‌ها را فعال کنیم.

وی به حضور خوب دستگاههای نظارتی و تعزیرات در ایام نوروز اشاره کرد و یادآور شد: باید ثبات را در بازار که از مطالبات مردم است برای همیشه فراهم کنیم.

نماینده عالی دولت در گیلان بر ضرورت توسعه سرمایه گذاری در دریا و سواحل تأکید کرد و افزود: از جمله مباحث مهمی که نقش انکار ناپذیری را در توسعه اقتصادی استان ایفا می‌کند بحث دریا محوری است که باید از ظرفیت‌های دریا در جهت توسعه استان بهره برد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز