خبرگزاری کار ایران

در راستای سفر دولت به گیلان انجام می‌شود؛

حضور وزرا و معاونان رئیس جمهور در شهرستان‌های گیلان

asdasd
کد خبر : ۲۶۳۹۸۳

استاندار گیلان گفت: در راستای سفر دولت به گیلان، وزرا و معاونان رئیس جمهور به منظور شرکت در جلسه شورای اداری و افتتاح پروژه‌ها در شهرستان‌های این استان حضور خواهند داشت.

به‌ گزارش خبرگزاری ایلنا از رشت، محمدعلی نجفی بعد از ظهر امروز در جمع شورای فرماندهی انتظامی گیلان با قدردانی از زحمات این نیرو در نوروز امسال به سفر رئیس جمهور به استان اشاره کرد و گفت: وزرا یا معاونان رئیس جمهور به نمایندگی از دکتر روحانی به شهرستان‌ها می‌روند.

وی با اشاره به عملکرد خوب نیروی انتظامی در نوروز امسال گفت: نیروی انتظامی در شاخص‌های مختلف رشد چشمگیری داشته است و در بخش ایجاد امنیت و نظم عمومی ارتقای خوبی داشتیم.

وی خاطر نشان کرد: در ایام نوروز در بحث راهسازی با تلاش دستگاه‌های متولی این امر خطرات ناشی از تصادفات کاهش یافت.

نجفی یادآور شد: نگاه مردم به نیروی انتظامی مثبت است و از این فضا‌ها باید درجهت شعف و شادی مردم بهره برد.

وی با اشاره به سفر رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت به استان گیلان افزود: در هر شهرستان یکی از وزرا یا معاونان رئیس جمهور به نمایندگی از رئیس جمهور در جلسه شورای اداری و برنامه افتتاح پروژه‌ها شرکت می‌کنند.

استاندار گیلان با اشاره به وضعیت مثبتی که پس از مذاکرات هسته‌ای در جامعه رخ داده است، گفت: در چنین وضعیتی و در فضای آرامش و امنیتی که موجود است اولین سفر هیئت دولت در سال جدید به گیلان اتفاق می‌افتد و امیدواریم از برکات این سفر در توسعه استان بهره‌های لازم را ببریم.

وی ادامه داد: با ارشاد و هدایت عالمانه مقام معظم رهبری و نگاه دیپلماسی رئیس جمهور تیم مذاکره کننده توانست از منافع ملی به نحو احسن دفاع کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز