خبرگزاری کار ایران

ارزیابی مثبت استاندار خوزستان از عملکرد مدیران استان

asdasd
کد خبر : ۲۶۵۰۵۲

استاندار خوزستان عملکرد سال گذشته مدیران استان خوزستان را مثبت ارزیابی کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، عبدالحسن مقتدایی در اولین نشست شورای برنامه‌ریزی سال ۹۴ این استان که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، گفت: بدون شک عملکرد مدیران استان در سال گذشته رضایت مردم را جلب کرده، زیرا عملکرد‌ها از شفافیت بالایی برخوردار بوده است.

وی ادامه داد: در سال گذشته فعالیت‌های چشمگیری در تمام بخش‌ها صورت گرفته که اگر با معیارهای علمی ارزیابی شود این استان جزو بر‌ترین استان‌ها بوده است.

مقتدایی گفت:این فعالیت‌ها فوق العاده و فرا‌تر از ظرفیت‌های استان بوده و این مرهون همبستگی و هم‌افزایی مدیران دستگاه‌های اجرایی بود.

استاندار خوزستان افزود: آخرین موضوع در این چارچوب سیل اخیر در برخی مناطق شمالی خوزستان بود که با وجود بالا بودن حجم خرابی‌ها رضایت‌مندی مردم از خدمات ارائه شده را شاهد هستیم.

مقتدایی بار دیگر نسبت به مدیریت مشارکت و هم‌افزایی تاکید کرد و افزود: هم‌افزایی و تبعیت از سیاست‌های ابلاغی، بهترین راه دستیابی به موفقیت است.

نماینده عالی دولت در استان خوزستان افزود: بهترین راهِ هم‌افزایی برای تحقق اهداف پیش رو، تبعیت و پیروی از سیاست واحد است که نتیجه آن باید جلب رضایت‌مندی مردم باشد.

استاندار خوزستان تاکید کرد: دستورالعمل‌های اجرایی امسال نیز همانند سال گذشته با هم‌افزایی و همبستگی و احترام به ایده‌های مدیران اجرا می‌شود و تا حد توان از تک‌نظری و تک‌رای بودن، دوری خواهیم کرد.

مقتدایی گفت: استفاده از نظرات تمام مدیران استان، قطعا روند کار را تسهیل و سرعت می‌بخشد که از این طریق کیفیت کار نیز بالا می‌رود.

مقتدایی تصریح کرد: وقتی می‌خواهیم منطقه‌ای را آباد کنیم بدون شک ابتدا باید به عمران آن منطقه توجه کنیم و این توجه و اولویت‌بندی، نتایج خوبی به دنبال خواهد داشت.

قربان درویشی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز