خبرگزاری کار ایران

استاندار اصفهان:

شورا‌ها نباید به مسائل سیاسی ورود پیدا کنند

asdasd
کد خبر : ۲۶۵۱۵۵

استاندار اصفهان با بیان اینکه شورا‌ها در طول ۱۵ سال گذشته نتوانسته‌اند از حقوق قانونی خود دفاع کنند، افزود: شورا‌ها نباید به مسائل سیاسی ورود پیدا کنند و باید ردای سیاست را از تن خود بیرون کنند و ردای خدمت را بپوشند.

به گزارش ایلنا از اصفهان، رسول زرگرپور در دیدار هیئت رئیسه جدید شورای استان بااشاره به اینکه شورا‌ها عامل پیشرفت و موفقیت هستند افزود: معتقدم اختیارات و وظایفی را که قانون مشخص کرده باید بر عهده شورا‌ها باشد و با قوت انجام شود و این در حالی است که برخی تلاش می‌کنند وظایف و اختیارات موجود از جمله انتخاب شهردار را نیز کاهش دهند.

وی با تاکید بر اینکه باید شوراهای شهر و روستای قوی داشته باشیم که رسالت شورا‌ها را بدانند، افزود: اگر شورا‌ها قوی انتخاب شوند می‌توانند دهیار و شهردار قوی نیز انتخاب کنند و در یک کلام باید جایگاه شورا‌ها توسط خود آن‌ها حفظ و ارتقا یابد.

زرگرپور؛ با بیان اینکه در سال جاری انتخابات مجلس شورای اسلامی پیش رو خواهد بود و جو کشور و فضای شهر‌ها به سمت سیاسی شدن پیش خواهد رفت، اظهار داشت: باید مراقب بود که شورا‌ها به این موضوع ورود پیدا نکنند و اگر خلاف این مطلب مشاهده شود، با آن‌ها برخورد خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه باید شرایط خدمت رسانی ارتقاء یابد، اظهار داشت: باید فضا برای خدمت به مردم در سال جاری همچنان پویا و پابرجا باشد و همواره منافع ملی بر منافع شخصی و جناحی ترجیح داده شود.

استاندار اصفهان با بیان اینکه شورا‌ها باید از ظرفیت نمایندگان مجلس بخوبی استفاده کنند، ادامه داد: در برخی موارد شورا‌ها فرا‌تر از وظایف قانونی خود عمل می‌نمایند لذا لازم است اعضای شورا مراقب اظهار نظرهای خود باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز