خبرگزاری کار ایران

استاندار لرستان:

عملکرد ۲۰ ماهه دولت در لرستان بسیار مطلوب بوده است

asdasd
کد خبر : ۲۶۵۲۰۴

استاندار لرستان، عملکرد ۲۰ ماهه دولت تدبیر وامید را در کلیه نقاط استان لرستان تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم‌‏آباد، هوشنگ بازوند ظهر امروز در جمع خبرنگاران در خرم ‏آباد با اشاره به عملکرد ۲۰ ماهه دولت در استان لرستان اظهار کرد: طی این مدت ما شاهد پیشرفت‏‌های خوبی در استان لرستان بوده‎ایم، به گونه‎ای که فرودگاه خرم‎آباد با پنج پرواز در هفته امروز به بیش از ۳۰ پرواز در خرم‌‏آباد توسعه یافته است که این امر از زمان تأسیس این فرودگاه یعنی سال ۱۳۲۰ تاکنون یک امر بی‎سابقه بوده است، این در حالی است که زمینه برای انجام پرواز خرم‌‏آباد به عتبات عالیات و راه‌‏اندازی خط پرواز خرم‌‏آباد به نجف، کربلا و کیش نیز فراهم است و در پی انجام این کار هستیم.

وی عنوان کرد: یکی از اقدامات ما در این مدت خرید یک هواپیمای اختصاصی برای خرم‎آباد و درج نام این استان بر روی آن هواپیما است که در هفته دو بار پرواز خرم‏آباد به مشهد مقدس با آن صورت می‌گیرد.

بازوند با اشاره به فعال‎سازی پروژه احداث راه‎آهن دورود، بروجرد به خرم‎آباد و اندیمشک خاطرنشان کرد: این پروژه بعد از سه سال تعطیلی با حجم سرمایه‌‏گذاری بالغ بر ۶۰۰ میلیارد تومان توسط قرارگاه خاتم فعال شده است.

این مسئول خاطرنشان کرد: یکی از اقدامات ما در استان لرستان احیا و راه‎اندازی مجتمع کشت و صنعت با گذشت ۱۵ سال تعطیلی بوده است که این اقدام با سرمایه‎گذاری یک سرمایه‏‌گذار عربستانی با بیش از ۲۰۰ میلیون دلار فعال شده است.

استاندار لرستان در پایان یادآور شد: احیای گلخانه ۳۲ هکتاری دیناروند پس از هشت سال تعطیلی یکی از دیگر از اقدامات ما در استان لرستان بوده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز