خبرگزاری کار ایران

مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان همدان:

ثبت نام اینترنتی اولین آزمون مهارت فنی و حرفه‌ای آغاز شد

asdasd
کد خبر : ۲۶۸۳۸۹

مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان همدان گفت: ثبت نام از متقاضیان آزمون سنجش مهارت در حوزه‌های صنعت ساختمان و صنایع دستی، فرش و نان و غله و... به صورت اینترنتی و هماهنگ کشوری از ساعت ۸ صبح امروز‍‍‍ پنج‌شنبه، به مدت ۸ روز آغاز و تا پایان روز پنج شنبه ۲۷ فروردین ادامه می‌یابد.

به گزارش ایلنا، به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان همدان، علیرضا مهرابی، افزود: اولین آزمون سنجش مهارت در حوزههای صنعت ساختمان، تفاهم نامه‌ها (صنایع‌دستی، فرش و نان و غله و...) سال ۱۳۹۴ در تاریخ ۱۰ اردیبهشت ماه سال جاری برگزار می‌شود. 

وی، درباره نحوه ثبت نام متقاضیان در بخش‌های مهارتی، اظهار کرد: داوطلبان می‌توانند با مراجعه به سایت http: //advari. irantvto. ir پس از خرید کارت اعتباری می‌توانند در حرفه مورد نظر خود ثبت نام کنند. 

مهرابی، با اشاره به مراحل اجرای آزمون‌های سنجش مهارت گفت: آزمون هر حرفه شامل دو مرحله کتبی و عملی است که متقاضیان بخش‌های صنعت ساختمان، تفاهم‌نامه‌ها (صنایع‌دستی، فرش و نان و غله و...) بایستی پس از ثبت نام در آزمون در تاریخ‌های ۷ اردیبهشت تا ۹ اردیبهشت با مراجعه به سامانه http: //advari. irantvto. ir با درج شناسه پرداخت و شماره پرونده، و یا با درج مشخصات فردی، کارت ورود به جلسه آزمون را دریافت کنند. 

وی، بیان کرد: داوطلبان پس از شرکت در آزمون کتبی و کسب نمره قبولی براساس برنامه زمان‌بندی اعلام شده از سوی اداره سنجش برای شرکت در آزمون عملی باید به حوزه‌های تعیین شده مراجعه کنند. 

مهرابی، با اشاره به تشکیل ستاد پاسخگویی آزمون سراسری سنجش مهارت گفت: درصورتی که متقاضیان با مشکلی مواجه شوند، می‌توانند با مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان خود تماس بگیرند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز