خبرگزاری کار ایران

در نخستین هفته کاری سال ۹۴؛

بیش از هزار تن کالا در بورس کالای منطقه آزاد انزلی معامله شد

asdasd
کد خبر : ۲۶۸۵۲۷

در معاملات هفتگی نخستین هفته کاری تالار اختصاصی بورس کالای منطقه آزاد انزلی منتهی به بیستم فروردین ماه ۹۴ بالغ بریک هزار و ۳۰ تن کالا معامله شد.

به گزارش ایلنا، به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد انزلی، در معاملات هفتگی نخستین هفته کاری تالار اختصاصی بورس کالای این منطقه منتهی به بیستم فروردین ماه ۹۴ بالغ بریک هزار و ۳۰ تن کالا معامله شد.

ارزش این حجم کالای معامله شده در بورس کالای منطقه آزاد انزلی که از محصولات شیمیایی مجتمع‌های پتروشیمی کشور است بیش از ۶ میلیارد و ۴۴۰ میلیون ریال است.

بنابر این گزارش در معاملات هفتگی منتهی به بیستم فروردین ماه بورس کالای منطقه آزاد انزلی، ۴۴۰ تن آوره تولیدی پتروشیمی کرمانشاه به ارزش ۳ میلیارد و ۶۰۷ میلیون ریال، جوش شیرین، پتروشیمی شیراز به وزن ۲۰ تن و ارزش تقیربی ۲۵۹ میلیون ریال و در ‌‌نهایت ۵۷۰ تن اسید سولفوریک تولیدی پتروشیمی رازی به ارزش در حدود ۲ میلیارد و ۵۷۴ میلیون ریال از سوی شرکت‌ها خرید و فروش شد.

سازمان منطقه آزاد انزلی از صاحبان صنایع و تولید کنندگان فعال در استان گیلان برای بهره گیری از مزایا، معافیت‌ها و تسهیلات این منطقه به منظور تأمین مطمئن، کم هزینه‌تر و بدون واسطه مواد اولیه از طریق تالار اختصاصی بورس کالای منطقه دعوت می‌کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز