خبرگزاری کار ایران

۲۴ فروردین انجام می‌گیرد؛

سفر هیأت اقتصادی قرقیزستان به مازندران

asdasd
کد خبر : ۲۶۸۵۴۳

مدیر کل روابط عمومی استانداری مازندران از حضور هیأت ۱۵ نفره اقتصادی و تجاری قرقیزستان در مازندران در تاریخ ۲۴ فروردین ۹۴ خبر داد.

به گزارش ایلنا در مازندران، احمد مظفری گفت: در این سفر نماینده تام الاختیار دولت جمهوری قرقیزستان در استان ایسیکول، مدیران و روسای شرکت‌های تولیدی و تجاری در حوزه‌های شیلات، لبنیات، پرورش مرغ، تولید آجر، رئیس اداره راه استان ایسیکول، دستیار امور اقتصادی، سفیر جمهوری قرقیزستان در ایران و کنسول جمهوری قرقیزستان در مشهد مقدس حضور خواهند داشت.

مظفری، بازدید از شرکت زربال آمل، بازدید از مرکز تولید گل و گیاه اوجی آباد، و بازدید از شرکت تعاونی پرورش ماهی قزل آلا نیا آمل را از جمله برنامه‌های اولین روز حضور این هیأت در مازندران اعلام کرد.

مدیر کل روابط عمومی استانداری مازندران، بازدید از بیمارستان شمال در آمل، بازدید از کارخانه شرکت بهدانه، بازدید از واحد لبنی هراز دوشه آمل و بازدید از تله کابین رامسر را از برنامه‌های دومین روز این هیأت اعلام کرد.

سخنگوی شورای اطلاع رسانی مازندران بازدید از شرکت سیمان نکا، بازدید از منطقه ویژه اقتصادی بندر امیر آباد، بازدید از منطقه گردشگری عباس آباد بهشهر و دیدار با استاندار مازندران و ضیافت شام معاون برنامه ریزی و اشتغال استانداری مازندران را از برنامه‌های سومین روز حضور هیئت در مازندران اعلام کرد.

مظفری تصریح کرد: این هیأت در آخرین روز حضورش در مازندران از واحد آجر سفال طبرستان، و شرکت فولاد بهمن در شهرک صنعتی بشل سوادکوه بازدید خواهند نمود و در نشست با اتاق بازرگانی، تجار و فعالان اقتصادی مازندران راههای توسعه همکاری اقتصادی و تجاری را مورد بحث و بررسی قرار خواهند داد.

وی افزود: همچنین نشست رئیس اداره توریسم استانداری ایسیکول با مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران نیز از جمله برنامه‌های آخرین روز حضور این هیأت در مازندران است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز