خبرگزاری کار ایران

معاون مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری کرمانشاه در گفتگو با ایلنا:

انتخابات امسال، عیار جمهوری اسلامی را در جهان بالا می‌برد

asdasd
کد خبر : ۲۶۸۵۷۷

معاون مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری کرمانشاه گفت: انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در سال جاری می‌تواند عیار نظام جمهوری اسلامی را در جهان بالا ببرد.

«علیرضا گودرزی» در گفتگو با خبرنگار ایلنا، نامگذاری سال ۱۳۹۴ به سال «دولت و ملت، همدلی و هم ‌زبانی» از جانب مقام معظم رهبری را نقطه عطف و تاکیدی مجدد بر توجه ایشان به نقش ارزنده مردم به عنوان سرمایه‌های اجتماعی کشور و همچنین تایید و سفارشی حکیمانه بر تلاش مضاعف دولت در خدمت گزاری صادقانه به مردم ارزیانی کرد.

معاون مدیرکل کل سیاسی و انتخابات استانداری کرمانشاه سال ۹۳ را سال گذر از برخی گردنه‌های سخت و دشواری‌های اقتصادی در کنار اجرایی شدن بسیاری از برنامه‌های دولت یازدهم عنوان نمود و گفت: دولت تدبیر و امید در سال ۹۳ در بسیاری از جهات کارنامه قابل قبولی از خود بر جای گذاشت این موفقیت‌ها در شرایطی بروز پیدا کرد که دولت یازدهم در کنار تحریم‌های ظالمانه استکبار به دلیل دشمنی و اقدامات برخی کشورهای حاشیه خلیج فارس با افت شدید قیمت نفت مواجه گردید، نفتی که از ابتدای سال ۲۰۱۴ با قیمت ۱۱۷ دلار به فروش رسید، در ابتدای سال ۲۰۱۵ به زیر ۶۰ دلار سقوط کرد و درآمد دولت که به حامل‌های انرژی وابسته بود پایین آمد.

گودرزی بیان داشت: رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم و تلاش برای توقف و کاهش تورم و خروج از رکود که در اولویت کاری دولت قرار گرفته بود با تدبیر و جلب اعتماد مردم و مشارکت آگاهانه آن‌ها به عنوان صاحبان اصلی کشور در کنار سیاست اقتصاد مقاومتی به نحو شایسته‌ای کنترل و جامه عمل به خویش گرفت.

وی افزود: در بحث بهداشت و درمان انقلاب عظیمی صورت پذیرفت، دغدغه اصلی مردم مورد توجه واقع شد و اقشار آسیب پذیر جامعه با آرامش بیشتری برای مداوای بیماران خویش اقدام نمودند.

معاون مدیرکل کل سیاسی و انتخابات استانداری کرمانشاه بیان کرد: دولت در کنار توجه به مسایل داخلی، در سیاست خارجی و تعامل با دنیا با در پیش گرفتن سیاست عزت حکمت و مصلحت پس از ۱۸ ماه تلاش بی‌وقفه از حقوق هسته‌ای ملت بنا به اذعان آگاهان سیاسی و بین المللی آنچنان که شایسته بود دفاع نمود و در کنار حفظ دست آوردهای هسته‌ای، حقانیت ملت ایران را مجامع بین المللی به اثبات رساند و امیدوارم به فضل خداوند تبارک و تعالی و تلاش فرزندان ملت در خط مقدم هسته‌ای با توافقی جامع شر تحریم‌های ظالمانه برای همیشه از سر ملت ایران برداشته شود.

وی تصریح کرد: مشارکت آگاهانه و گسترده مردم در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم و انتخاب اعتدال از میان گزینه‌های مطرح شده، نوید بخش عملی شدن شعار امسال در سایه همدلی و همراهی دولت و ملت و خلق حماسه سیاسی دیگر با برگزاری یک انتخابات سالم می‌باشد. انتخاباتی که هر برگ رای آن حق الناس بوده و صیانت از آن وظیفه قانونی شرعی و ملی مجریان و ناظرین امر انتخابات است.

گودرزی با اشاره به فعالیت چشم گیر احزاب در استان کرمانشاه در سال ۹۳، گفت: احزاب در سال پیش رو فعالیت گسترده‌ای خواهند داشت و دفتر سیاسی در راستای وظایف خویش بستر لازم را برای نهادهای مدنی فراهم خواهد کرد.

وی یکی از مهم‌ترین ارکان حضور حداکثری در هر انتخاباتی را احزاب و فعالان سیاسی و مدنی هر کشور دانست و گفت: حلقه واسط و اتصال نظام سیاسی و جامعه سیاسی هر کشوری که بر مبنای مردم سالاری و حضور مردم شکل گرفته باشد احزاب و نهادهای مدنی هستند که مطالبات مردم و جامعه متکثر سیاسی را کانالیزه و کار‌شناسی شده به نظام سیاسی تحویل می‌دهند.

گودرزی با اشاره به نگاه بیرونی به امر انتخابات و وجود دشمنان استراتژیک برای نظام مقدس جمهوری اسلامی، گفت: در انتخابات پیش رو با توجه به اهمیت مجلس خبرگان رهبری و وظایف نظارتی و تقنینی مجلس شورای اسلامی، وظیفه احزاب مسئولانه، سنگین و قابل تامل است. دبیران، اعضا و هواداران احزاب فعال در استان از هم اکنون باید تمام سعی و تلاش خود را برای پرشور نمودن انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری و خلق یک حماسه سیاسی دیگر به کار گیرند.

معاون مدیرکل کل سیاسی و انتخابات استانداری کرمانشاه تاکید کرد: احزاب به عنوان شالکه اصلی بدنه اجتماعی جامعه و حلقه واسط میان ملت و دولت در اجریی شدن شعار سال همدلی و هم زبانی بین دولت و ملت می‌توانند نقش مهم و کلیدی ایفا نمایند و در مایوس نمودن دشمنان نظام سهیم باشند.

گودرزی در پایان تاکید نمود: حوزه سیاسی و انتخابات استانداری کرمانشاه همگام با سایر نقاط کشور به عنوان مجری انتخابات سرنوشت ساز پیش رو در راستای توجه به منویات حکیمانه رهبر معظم انقلاب که رای ملت را حق الناس عنوان نمودند و تاکید ریاست محترم جمهور به ویژه در پیام نوروزی و همچنین تاکیدات مدیران ارشد استان تمام تلاش خود را برای مشارکت حداکثری و برگزاری سالم انتخابات به کار خواهد گرفت تا انشالله در سال ۹۴ شاهد حماسه‌ای به یاد ماندنی با برگزاری انتخاباتی پرشور در استان کرمانشاه برای انتخاب نمایندگانی شایسته و توانمند با رای قاطع مردم و تحقق عینی و واقعی شعار سال با همراهی و همدلی دولت اعتدال و تدبیر و ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز