خبرگزاری کار ایران

با پاسخ قاطع نیروهای مسلح ایران:

پوردستان: طومار گروهک‌های تروریستی و تکفیری در حاشیه مرزهای ایران به زودی برچیده می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۶۸۵۷۸

فرمانده نیروی زمینی ارتش، از برخورد قاطع نیروهای مسلح با گروهک‌های تروریستی مستقر در حاشیه مرزهای ایران و به طور عمده در مرزهای شرقی خبر داد و گفت: به ملت عزیز ایران قول می‌دهم در آینده بسیار نزدیک طومار همه آنهایی که در قالب گروهگ‌های تروریستی و تکفیری در حاشیه مرزهای ایران فعالیت می‌کنند برچیده خواهد شد.

به گزارش ایلنا در زنجان، امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان جمعه شب در مراسم شانزدهمین یادواره شهید سپهبد علی صیاد شیرازی و شهدای منطقه اسلام آباد زنجان، افزود: گروهک‌های تروریستی و تکفیری هیچ‌گونه تهدید عملیاتی و نظامی برای کشور مقتدر و توانمندی چون ایران نیستند.

وی، با اشاره به اینکه گروهک‌های تروریستی در یک فضای کور به مرزهای ما نزدیک شده و حرکت کوری را انجام داده و می‌گریزند، اظهار کرد: به ملت عزیز ایران قول می‌دهم در آینده بسیار نزدیک طومار همه آنهایی که در قالب گروهگ‌های تروریستی و تکفیری در حاشیه مرزهای ایران فعالیت می‌کنند برچیده خواهد شد.

پوردستان افزود: نیروهای ارتش، سپاه و نیروی انتظامی از ظرفیت، قابلیت و توانمندی‌های بسیار بالایی برخوردار هستند و تمام حرکات دشمنان علیه کشورمان را با دقت هرچه تمام زیر نظر دارند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: ملت ایران یقین بدانند که تمام تهدیدات دشمنان به دقت رصد می‌شود و نیروی مسلح برای مقابله با هر تهدید زمینی، هوایی و دریایی از آمادگی لازم برخوردارند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز