خبرگزاری کار ایران

برای دومین سال پیاپی؛

جشن شهروند خوش‌حساب در کاشان برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۲۶۸۶۵۶

همزمان با سالروز میلاد با سعادت حضرت فاطمه (س) دومین جشن شهروند خوش‌حساب کاشانی در مجموعه ورزشی رفاه کارگران این شهرستان برگزار شد.

به گزارش ایلنا از کاشان، به نقل از مرکز ارتباطات راهبردی و اموربین الملل شهرداری این شهر، شهردار کاشان جمعه شب در این مراسم، آبادانی و پیشرفت این شهرستان را نیازمند ایده و طرح نو به همراه مشارکت شهروندان عنوان کرد.

سیدمحمد ناظم‌رضوی تصریح کرد: حضور و مشارکت مردم در امور شهری نیازمند جلب اعتماد و انجام خواسته‌های معقولانه و اولویت‌بندی شده شهر است.

وی حقوق شهرداری و شهروندان را متقابل دانست و افزود: شهروندان باید پرداخت عوارض و حقوق شهرداری را جزء وظایف خود بدانند و از سوی دیگر شهرداری نیز موظف است براساس اخلاق و شرع، امین مردم باشد.

به گفته وی، عقب‌ماندگی‌های کاشان در ادوار گذشته قابل کتمان نیست، ولی کوشیده‌ایم در حد توان و حتی در برخی موارد فرا‌تر از وظایف ذاتی شهرداری گام برداریم تا مردم از کمبود‌ها ضربه نبینند.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر کاشان نیز در این مراسم ضمن تقدیر از زحمات شهردار کاشان گفت: بدون شک در یک دهه گذشته شاهد چنین جهش و خدماتی در شهرداری و سطح شهر نبوده‌ایم.

حسین حیدریان افزود: زمانی که مردم شاهد خدمات مسئولان و خدمتگزاران خود در شهر باشند، بدون شک شاهد مشارکت و حمایت بیشتر آن‌ها هستیم.

وی اصل ترقی و توسعه و آبادانی شهر را در گرو مشارکت مردم دانست و تصریح کرد: مشارکت مالی تنها پنج درصد از مسیر است بلکه مشارکت در ایده‌پردازی برای امور شهر و حفظ امکانات و وسایل موجود و آموزش به سایرین مهم‌ترین نوع مشارکت است.

در پایان این مراسم به ۴۴ نفر از شهروندان خوش‌حساب کاشان به قید قرعه جوایزی اهدا شد.

همچنین رضوان عظیمی ستوده‌آرانی و مهدی حیدریان یزدلی به قید قرعه به عنوان برندگان خوش‌شانس دو دستگاه خودرو سواری تیبا معرفی شدند و از چند نفر از مادران شهدای کاشان با اهدای هدایایی به مناسبت روز مادر تجلیل شد.

جشن شهروند خوش‌حساب کاشان برای دومین سال پیاپی به منظور تقدیر از همشهریانی که عوارض نوسازی و اصناف سالانه خود را پیش از پایان سال پرداخت می‌کنند، برگزار شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز